Gwyneth Paltrow ingin mantan suami Chris Martin suatu hari jadi bahagia dengan gambar keluarga yang comel

Gwyneth Paltrow adalah semua tentang cinta keluarga itu.

Pengasas Goop, 45, berkongsi foto keluarga yang manis kepada Instagram Jumaatnya untuk meminta bekas suaminya, Chris Martin, hari jadi bahagia.

“Selamat ulang tahun adik saya. Terima kasih kerana memberi saya kedua-dua ini, “katanya yang ditembak, di mana dia dan Martin berpose di pantai bersama dua anak mereka, Apple, 13, dan Musa, 11.

Dalam gambar itu, Apple mempunyai lengannya yang dibalut dengan ayahnya yang penuh kasih sayang, yang membuat wajah di kamera sambil mengimbangi Musa di bahunya.

Paltrow dan Martin, yang bertukar menjadi 41 pada hari Jumaat, telah mengekalkan hubungan rapat walaupun mereka “secara tidak sengaja tidak tergoyahkan” pada tahun 2014 dan menyelesaikan perceraian mereka pada 2016.

Gwyneth Paltrow, Chris Martin
Mereka masih sahabat baik, empat tahun selepas mereka secara tidak sengaja tidak bercocok.Colin Young-Wolff / AP

Dalam temu bual dengan Stephen Colbert pada bulan Januari, Paltrow menjelaskan bahawa dia memandang Martin, yang dia telah menikah selama lebih dari 10 tahun, sebagai “abangnya”.

“Kami sangat familial,” katanya kepada tuan rumah lewat malam itu. “Ia bagus, it’s great.”

Tetapi, dia menjelaskan, proses perceraian itu tidak mudah.

“Ia benar-benar menyakitkan,” katanya. “Ia benar-benar sukar, dan saya fikir kita benar-benar mahu anak-anak kita menjadi tidak terjejas sekiranya mungkin. Dan kami fikir, jika kami benar-benar dapat menjaga keluarga walaupun kami bukan pasangan, itu adalah matlamat. Jadi itulah yang kami cuba lakukan. “

November lepas, Paltrow mengambil hubungan platonya pasangan itu ke tahap yang lain ketika dia menyiarkan foto Martin dan tunangnya, Brad Falchuk, bersebelahan di atas meja bersama dengan hashtag #modernfamily.

Gwyneth Paltrow menyiarkan gambar tunangnya dan bekasnya

Nov.27.201700:25

“Saya mempunyai banyak hubungan, begitu banyak,” kata Paltrow tahun lalu dalam satu episod “Girlboss Radio.” “Saya sebenarnya seorang kawan yang baik dan seorang saudara yang baik dan seorang anak perempuan dan seorang ibu, tetapi saya berada di tempat yang paling berpotensi dan mudah tersinggung. Oleh itu, saya mengambil banyak kerja untuk sampai ke tempat di mana saya mempunyai hubungan romantik yang baik. “

Paltrow dan Falchuk mengesahkan pertunangan mereka selepas tahun baru.