Gwen Stefani: Salah satu daripada pengalaman Blake Shelton yang wajah saya diletakkan di atas bilik tidurnya

Blake Shelton mungkin peminat terbesar Gwen Stefani pada hari ini, tetapi lama sebelum dia bertemu dengan wanita yang akan menjadi teman wanitanya, dia mempunyai minat cinta yang benar-benar taksub dengan wanita itu.

Kroner negara berkongsi kisah “pelik” dengan Stefani secara peribadi, dan pada malam Rabu, dia berkongsi dengan dunia.

Hidangan Gwen Stefani tentang bekas Blake Shelton

Apr.19.201800:40

“Dia memberitahu saya bahawa dia bertarikh seorang gadis untuk seperti tiga bulan yang wajah saya semua ditampal di seluruh bilik tidurnya,” Stefani mengaku kepada Jimmy Kimmel. “Jadi, itu agak aneh, kan?”

Nah, ia tidak begitu aneh kerana Kimmel prank itu mencadangkan agar dia bermain dengan rakannya.

Menurut tuan rumah, Stefani boleh menjadikannya semua pusingan penuh jika dia hanya mencari gambar bekas teman wanitanya yang lama dan memahat dindingnya sendiri dengan tembakan.

“Oh, tuhan saya!” ketawa yang berusia 48 tahun itu ketawa. “Itu sangat kotor.”

53hb Academy Of Country Music Awards - Backstage
Blake Shelton dan Gwen Stefani menghadiri Anugerah Muzik Akademi Negara 53 di MGM Grand Garden Arena pada 15 April 2018, di Las Vegas, Nevada.FilemMagic

Walaupun, pada masa kencan bahawa wanita muda yang mencintai Stefani, Shelton pastinya melihat dengan baik pada teman wanitanya, dia tidak dapat mendengar banyak. Sebenarnya, sejurus selepas dia dan bekas kawannya “Suara” mula berkencan, dia mengakui dia tidak tahu muziknya dengan baik sekali.

“Seperti sebulan yang lalu, dia terbang ke Oklahoma dan saya memandu untuk menjemputnya di lapangan terbang, dan saya membalikkan radio XM,” katanya dalam wawancara dengan tuan rumah “Late Night” Seth Meyers. “Saya berhenti di lagu ini dan saya seperti, ‘Nah, suara itu terdengar seperti Gwen, apa yang ada di dalam ini, bagaimana saya tidak tahu ini?'”

Lagu yang dipersoalkan? Hanya satu daripada hits No Doubt terbesar, “It’s My Life.”

Tidak perlu dikatakan, dia sejak belajar lebih banyak lagu-lagunya – dan dia tahu bahawa dia sudah mengetahui beberapa dari mereka. Lebih kurang.

“Saya selalu tahu, ‘Hey Baby,'” katanya. “Saya tidak tahu dia menyanyikan lagu freakin itu!”

Blake Shelton membuka kehidupannya dan album baru, ‘Texoma Shore’

Mac.20.201803:48