Guru yang telah bersara membeli kopi untuk orang asing yang rendah dengan wang tunai – dan itu Keith Urban

Ruth Reed menganggap dia hanya melakukan kebaikan mingguannya yang biasa untuk orang asing di kedai serbaneka tempatan ketika dia mengambil tab untuk lelaki berambut kurus yang beberapa dolar pendek pada pembeliannya.

Beliau mengucapkan terima kasih kepada guru bersara semasa pertemuan mereka di Wawa di Medford, New Jersey, pada 3 Ogos dan menyebut namanya ialah Keith.

Guru menjadi selebriti tempatan untuk mengesan wang tunai kepada Keith Urban

Ogos.07.201800:45

Reed tidak sedar pada mulanya bahawa ia adalah Keith Urban, superstar muzik negara dan suami Nicole Kidman.

Dia berhenti untuk beberapa perkara menjelang lawatannya malam itu di Camden, New Jersey, satu hari selepas persembahan Citi Concertnya pada HARI INI.

“Selama tiga tahun, saya telah membuat resolusi sekali seminggu memperlakukan seseorang di Wawa, ” Reed menulis dalam posting Facebook yang diletakkan di Twitter oleh salah seorang bekas pelajarnya.” Kadang-kadang ia berlaku lebih dari seminggu sekali.

“Lelaki ini berjuta-juta dolar, dia meminta seorang wanita bersamanya jika dia mempunyai wang, saya melompat masuk dan berkata saya akan bayar dan menjelaskan mengapa dia mengucapkan terima kasih dan meminta nama saya, saya bertanya kepadanya dan dia memberitahu saya bahawa ia Keith, saya berkata bahawa dia kelihatan seperti Keith Urban. Dia berkata dia. “

Reed masih tidak pasti walaupun selepas Urban berkata dia berada di sana bersama kakaknya.

“Saya tidak percaya dia,” katanya. “Saya bertanya di mana Nicole adalah dan siapa wanita itu. Dia akhirnya berkata bahawa saya boleh meminta pengawalnya. Kemudian saya menyedari betapa bodohnya saya. “

Lihat Keith Urban yang menyanyikan ‘Waktu Yang Sempurna’ pada HARI INI

Ogos.02.201803:57

Urban kemudian mengambil foto dengan Reed yang berbunyi di tempat letak kereta untuk mengucapkan terima kasih atas kemurahan hatinya.

Gambar itu kini menjadi bendera teratas laman Facebook setempat untuk penduduk Medford.

“Lagipun, hari ini anda hanya terkenal dengan lelaki itu dengan lengannya di bahu anda,” kata seorang pengulas.

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.