Greg Brady adalah 60! Berikut adalah 7 tahun 1970-an hati, sekarang dan sekarang

Barry Williams, yang selama-lamanya akan menjadi Greg “Johnny Bravo” Brady kepada anak-anak yang berusia 70-an yang telah menghancurkannya pada hari itu, bertukar menjadi 60 pada hari Selasa. 

Untuk meletakkannya dalam perspektif, dalam masa satu tahun, dia akan setua sebagai Vincent Price apabila dia memainkan ahli arkeologi paranoid yang menyerlahkan tebusan “Brady Bunch” di Hawaii. Tetapi penuaan hanya semulajadi, dan sebagai Bradys menyanyikan, “apabila tiba masanya untuk berubah, anda perlu menyusun semula.”

Sekarang kita harus mengakui: Williams tidak banyak menyusun semula. Lihat saja betapa dia masih kelihatan kepada Barry muda, memainkan kepala keriting yang penuh, berkedip mata biru, dan tersenyum mesra yang sama. Kami mungkin masih mempunyai sedikit menghancurkan.

GAMBAR: Barry Williams
Barry Williams, sebagai Greg pada “The Brady Bunch” dan sekarang. Senyuman yang sama!Hari ini

Lihatlah enam lagi idola remaja tahun 1970-an, sekarang dan sekarang.

Shaun Cassidy
Sekiranya anda berjumpa dengannya pada hari Isnin dan hati anda masih diam, kemungkinannya nama sebenarnya tidak betul Bill, tetapi Shaun. Shaun Cassidy bukan sekadar penyanyi (sampulnya “Da Doo Ron Ron” melanda No. 1 pada tahun 1977), tetapi dia bermain Joe Hairy berambut bulu kepada saudara Parker Stevenson Frank pada “The Mysy Boys Mysteries.” (Dan dia memakai beberapa seluar ketat yang hebat – lihat saja foto itu.) Selain itu, dia mendapat silsilah Hollywood yang hebat: Ibunya adalah Shirley Jones, almarhum Puan Partridge pada “The Partridge Family,” dan saudaranya yang abang Daud memainkan anaknya , Keith.

GAMBAR: Shaun Cassidy
Shaun Cassidy, kiri, pada tahun 1970, dan pada tahun 2011, mengundang banyak loker gadis remaja itu.Hari ini

Leif Garrett
Leif Garrett juga dikenali sebagai gadis sekolah pada tahun 1970 sebagai Justin Bieber hari ini. Buah-buahannya yang rapuh dan licin membuatnya di sampul setiap majalah remaja, dan lagu-lagu seperti “I Made for Dancin” 1979 juga membantu. Dia bertarung dengan pelbagai isu perundangan dan penangkapan dadah dalam beberapa tahun kebelakangan ini, tetapi hanya menyebutkan nama itu kepada kumpulan tertentu wanita dan memerhatikan percakapan pengiktirafan.

GAMBAR: Leif Garrett
Leif Garrett, pada tahun 1979, kiri, dan 2011.Hari ini

Erik Estrada
Buku mereka, Ponch! Jon Baker dari Larry Wilcox adalah jenis koboi selat, tetapi Frank “Ponch” Poncherello adalah ahli peronda “CHiPs” yang mempunyai hati peminat melakukan 100 dalam zon 55 mph. Penampilannya yang baik dan watak pemberontak yang gelap itu mempunyai keinginan setiap pelajar sekolah tinggi untuk ditarik, dan dia dipilih sebagai salah seorang daripada 10 Sarjana Muda Paling Seksi pada tahun 1979. 

Erik Estrada
Erik Estrada pada tahun 1979, kiri, dan 2014.Hari ini

David Cassidy
Anda sama ada gadis David Cassidy atau gadis Shaun Cassidy, atau mungkin anda melihat rayuan kedua-duanya. Shaun mempunyai wajah yang lebih muda dan lebih ringan, manakala David memainkan kunci yang lebih gelap, dan berkhidmat sebagai adik beradik setiap orang sebagai Keith Partridge pada “The Partridge Family.” Kedua-dua Cassidys adalah abang-abang, berkongsi anak lelakinya Jack Cassidy, tetapi perkara-perkara yang agak kekacauan kerana ibu sebenar Shaun, Shirley Jones, memainkan ibu berpura-pura David pada “Partridge.” Dan perempuan berumur tujuh puluhan menjerit kerana “Saya Fikir Saya Suka Kamu” ketika kakak-kakak mereka berseru melalui “Saya Ingin Pegang Tangan Anda.”

GAMBAR: David Cassidy
David Cassidy pada tahun 1972, kiri, dan 2009.Hari ini

Donny Osmond
Kakaknya Marie adalah sebuah negara kecil, tetapi Donny Osmond sendiri adalah ‘roll’ sedikit rock. Bukan batu yang keras, fikiran anda – dia kebanyakannya menempa lagu bubblegum lembut seperti “Puppy Love” – ​​tetapi penontonnya tidak keberatan. Mereka terlalu sibuk jatuh cinta kepada anak anjing dengan Donny sendiri, setakat ini yang terpenting dan paling mementingkan sembilan anak Osmond. Dan dia bukan sekadar kecekapan dalam panci remaja, Donny kemudian gembira dengan penonton di Broadway dengan “Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat” dan memenangi musim kesembilan “Dancing With the Stars.”

GAMBAR: Donny Osmond
Donny Osmond pada tahun 1972, kiri, dan 2013.Hari ini

Robby Benson
Berapa tahun 1970-an gadis belajar bola keranjang atau skating ais terima kasih kepada berambut perang yang bertenaga Robby Benson dalam “One on One” dan “Ice Castles”? Ya, lebih daripada sedikit. Benson juga melihat sesuatu dari Jambatan Tallahatchie dalam versi filem “Ode to Billy Joe,” dan membintangi filem Danny Saunders dalam versi filem “The Chosen.” Tetapi generasi muda mungkin tahu suaranya lebih baik daripada wajahnya: Benson menyuarakan The Beast pada tahun 1991 Disney blockbuster “Kecantikan dan Binatang.” Dan dilihat oleh tembakan yang lebih baru-baru ini, dia membiarkan rambut sekali sekat yang dipotongnya sekarang hangat, seperti watak animasinya yang terkenal.

GAMBAR: Robby Benson
Robby Benson pada tahun 1976, kiri, dan 2009.Hari ini

Gael Fashingbauer Cooper adalah pengarang bersama “Apa yang Terjadi untuk Puding Pops?” dan “The Totally Sweet ’90s.” Ikuti dia di Google+.