Goldie Hawn pada menonton semula ‘Overboard’ dengan Kurt Russell: ‘Ia adalah giliran’

Goldie Hawn mengatakan bahawa walaupun dia tidak menonton filemnya sendiri, duduk baru-baru ini dengan “Overboard” di 1987 (di mana dia membintangi dengan rakan lama Kurt Russell) adalah pengalaman pembukaan mata.

Seperti yang dia katakan kepada James Corden pada “The Late Late Show” Khamis, dia dan Russell mempunyai rancangan lain sebelum mereka jatuh ke dalam filem: “Kami akan bercinta,” jelasnya, “supaya meletakkan seluruh kibosh itu. “

Tetapi ada pasti yang terbalik: Filem itu datang, “dan kami sangat teruja” mereka menuangkan wain dan berbaring di tempat tidur dan menonton diri mereka dalam filem itu, yang menampilkan Hawn sebagai wanita kaya yang rosak dengan amnesia yang Russell, yang turun Ayah tunggal ke bumi, meyakinkan isterinya (sebahagian besarnya mendapatkan bantuan di sekitar rumah). Ia lebih manis daripada gambaran yang mungkin kelihatan!

Terlampau Kurt Russell, Goldie Hawn
Kurt Russell mengelakkan ingatan berjoging Goldie Hawn pada tahun 1987 yang “Terlarang,” untuk kelebihannya.Foto Saham Alamy

“Kami tidak pernah melihatnya dari awal, kami tidak menonton filem kami,” kata Hawn, yang menyatakan bahawa menonton filem itu sebenarnya membantu mengenang ingatannya. “Anda tahu bagaimana kadang-kadang anda lupa mengapa anda jatuh cinta? Saya teringat segala-galanya, dan mengapa saya jatuh cinta. Ia benar-benar sesuatu yang dapat menontonnya.”

“Overboard” bukanlah filem pertama Russell dan Hawn yang dibuat bersama; mereka juga muncul dalam “Swing Shift” 1984. Mereka telah menjadi rakan kongsi sejak tahun 1983, dan mempunyai anak lelaki bersama bersama, Wyatt.

Goldie Hawn, Kurt Russell
Pasangan gembira di LA premier untuk filem barunya, “Snatched.”Reuters

Dan mungkin tontonan filem mereka juga merupakan ekspresi keingintahuan sejak “Overboard” mendapat pembuatan semula dengan Anna Faris dan Eugenio Derbez dalam peranan Hawn-Russell, yang akan diterbalikkan kali ini.

Walau bagaimanapun, buat masa ini, asal masih menjadi tempat yang hangat di hati Hawn dan Russell.

“Ia hanya suka kasih sayang antara satu sama lain, dan ia adalah satu perubahan, sebenarnya,” katanya.

Baiklah! Kembali ke perniagaan!

BERKAITAN

  • Goldie Hawn mendedahkan apa yang membuatnya jatuh untuk Kurt Russell 34 tahun lalu

  • Kate Hudson memberi salam kepada Goldie Hawn dan Kurt Russell pada ulang tahun ke-34

  • Goldie Hawn dan Kurt Russell mendapat bintang di Walk of Fame – dimeteraikan dengan ciuman

Amy Schumer dan Goldie Hawn berhimpun dalam komedi baru ‘Snatched’

Mei.01.201706:08

Ikut Randee Dawn di Twitter.