Gambar-gambar baru dari ‘Chilling Adventures of Sabrina’ memberi kami gumpalan angsa

Foto-foto baru dari “Chilling Adventures of Sabrina” telah muncul, dan kami sangat teruja.

Reboot “Sabrina the Witch Teenage” menjadi semakin dewasa, rasa moden, dan tembakan baru dari siri Netflix itu adalah ajaib. (Seperti yang anda ingini, poster rasmi untuk pameran itu keluar pada bulan Julai.) Siri asal, yang dibintangi oleh Melissa Joan Hart, ditayangkan dari 1996 hingga 2003.

Sabrina the teenage witch
Sabrina (Kiernan Shipka), anda mempunyai kuasa bintang!Netflix / Instagram

Pertama, kita dapat melihat “Mad Men” sihir Kiernan Shipka dalam peranan tajuk, membangkitkan Hood Red Riding yang hilang di hutan, sambil membawa tong besar. Adakah itu penyapu? Adakah dia akan terbang? (Semoga dia tahu cara memacu tongkat.)

Sabrina the teenage witch
Sabrina pergi berjalan-jalan sedikit di hutan … dengan tongkat berjalan kaki yang sangat berguna,.Netflix

Seterusnya kita melihatnya masih di hutan, memakai gaun sutra (atau pengabaian, jika dia dibangkitkan dari katil), dan dikelilingi oleh beberapa wanita dan lelaki yang berpakaian aneh. Adakah ini upacara? Adakah dia diculik? Dan apa adalah lelaki tanpa baju yang memakai kepala arnab?

Sabrina the teenage witch
Donnie Darko, adakah anda kembali ke sana? Netflix

Peminat “Riverdale” mungkin mempunyai rasa apa yang akan datang; pencipta siri “Archie” – Roberto Aguirre-Sacasa kini juga bertanggungjawab terhadap “Sabrina,” dan dia suka meneroka tempat gelap.

Seperti yang dikatakan oleh Netflix, pameran itu akan menjadi “kisah gelap, masa lalu yang traffics dalam seram, ghaib dan, sememangnya ilmu sihir.”

Sabrina the teenage witch
Kami belajar apabila “Sabrina” akan mula streaming di Netflix semasa ini mendedahkan di perhimpunan Persatuan Pengkritik Televisyen di Beverly Hills, California.Netflix

10 episod pertama akan jatuh pada 26 Okt, dan anda tidak perlu menunggu lama untuk dua musim, yang sudah pun dikeluarkan, menurut Mashable.

hanya seorang penyihir menumpang

Satu jawatan yang dikongsi oleh Chilling Adventures of Sabrina (@sabrinanetflix)

Oleh itu, bersiaplah, peminat Sabrina: Jam witching hampir di sini!

Imbas kembali! Melissa Joan Hart kelihatan kembali pada gaya ’90an

Oktober.30.201702:25

Ikut Randee Dawn di Twitter.