Frankie dari ‘Real World San Diego’ telah meninggal dunia

Frankie Abernathy, seorang pelakon di “Real World San Diego,” meninggal dunia pada 9 Jun fibrosis sista, laporan MTV.com. Dia berusia 25 tahun.

Abernathy secara terbuka membincangkan penyakitnya pada musim pertunjukan realiti MTVnya. Dia didiagnosis dengan penyakit keturunan pada usia 3 tahun.

Di samping perjuangannya dengan fibrosis sista, Abernathy adalah ahli cast yang tidak dapat dilupakan dalam pelbagai cara. Fobia bot yang besarnya menyebabkan masalah kerana kerja kumpulan rakan sebilik terlibat bekerja dan berlayar di bot pelancongan di San Diego Bay. Dalam satu kejadian, rakan-rakan sepatutnya terpaksa melemparkan jaket di atas kepalanya untuk berjalan-jalan dengan bot-bot masa lalu.

Dia juga teringat untuk mengumumkan “Saya terlalu punk rock untuk ini,” sebut harga yang cepat dijemput sebagai kegemaran oleh peminat pertunjukan.

Abernathy tidak gembira dengan persembahan itu, dan dibiarkan sebelum episod akhir disiarkan. Dalam satu kejadian, dia sengaja memotong dirinya dengan pisau dapur. Ibunya, Abbie Hunter, melaporkan bahawa banyak penonton menulis dan mengucapkan terima kasih kerana menarik perhatian kepada mereka yang memotong diri mereka.

Kematian Abernathy tidak dijangka. Ibunya memberitahu MTV, “Dia berbuat baik-baik saja, dan kita benar-benar tidak tahu apa-apa lagi. Ia masih agak mengejutkan, dan ia bukanlah seperti yang kita fikirkan perkara akan pergi. berikan. ”

MTV melaporkan bahawa, sebagai tambahan kepada ibunya, dia terselamat oleh ayah tirinya, kakak dan ayahnya.

Loading...