Evie Clair kembali ke ‘Got Talent’, melakukan penghormatan yang kuat kepada ayahnya yang terakhir

Nah, dia melakukannya.

Evie Clair kembali ke “America’s Got Talent” pada hari Selasa dan menyanyikan “What a Wonderful World,” mendedikasikannya kepada ayahnya yang meninggal dunia pada awal September.

“Ayah saya mengajar saya, selepas saya memulakan sesuatu, sentiasa menyelesaikannya,” katanya pada pameran itu. “Itulah sebabnya saya berjuang sehingga akhirnya, seperti yang dilakukannya.”

Kisah 13 tahun dan bapanya telah menjadi sebahagian daripada perjalanannya di pertunjukan sejak dia mengikuti ujian pada bulan Jun. Semasa uji bakat itu, dia menyanyikan “Arms” oleh Christina Perri, mengatakan ia adalah lagu yang dia akan tujukan kepada bapanya, Amos, yang menentang kanser kolon.

“Apabila ayah saya mengalami hari yang sukar, saya pergi ke biliknya dan saya menyanyikan lagu ini untuk membantunya merasa lebih baik dan memberikan keselesaan dan kekuatan kepadanya untuk terus berjuang,” katanya..

Terdapat beberapa keraguan sama ada Clair akan kembali menamatkan persaingan selepas kematian bapanya, tetapi pada akhirnya wanita muda itu kembali dan memberikannya semua dengan klasik Louis Armstrong. Persembahannya membawa penonton menangis dan mendapat sambutan hangat daripada orang ramai dan hakim.

“Hati kami dan jiwa kami keluar kepada anda, Evie,” kata hakim Howie Mandel selepas persembahan, melaporkan Malam Ini Malam. “Saya tahu bahawa bapa anda lulus minggu ini, dan saya tidak boleh percaya kekuatan yang saya nampak dalam gadis muda yang cantik itu.”

Amerika's Got Talent - Season 12
Evie Clair melakukan persembahan pada “Live Talent America”.Trae Patton / NBC

Hakim yang dicatatkan, Mel B, yang juga baru-baru ini kehilangan ayahnya, “Saya tahu kamu adalah ayah di sana, menundukkan kamu, dan dia pasti begitu bangga kerana apa yang kamu lakukan itu memang cantik. mentah. “

Malah, hakim sering memuji Simon Cowell memuji. “Suara anda cantik, lagu anda cantik dan saya bangga dengan anda kerana apa yang baru saja anda buat,” katanya.

Tetapi kita tidak tahu bagaimana kisah Clair berakhir lagi: keputusan akhir “AGT” menunjukkan persembahan Rabu malam, 20 September pada pukul 8 malam. pada NBC.

Ikut Randee Dawn di Twitter.