Eva Mendes mendedahkan mengapa dia tidak akan berjalan dengan permaidani merah dengan Ryan Gosling

Eva Mendes dan Ryan Gosling membuat pasangan yang cantik, tetapi anda tidak akan mendapati mereka berjalan di permaidani merah bersama-sama bila-bila masa tidak lama lagi.

Mendes, 43, yang muncul di sampul Shape April 2017, membuka majalah itu untuk menjadi wanita dan ibu terkemuka dunia “La La Land” kepada dua gadis mereka, Esmeralda, 2, dan Amada, 11 bulan.

Eva Mendes
Eva Mendes membuka kecergasan, keibuan dan menjadi wanita terkemuka Ryan Gosling dalam bentuk April 2017.(C) majalah Arthur Belebeau / SHAPE

Pelakon dan pereka berkata, ada sebab mudah peminat tidak dapat melihatnya semasa musim penghargaan Hollywood baru-baru ini – walaupun cinta lama beliau telah dicalonkan untuk Oscar dan Golden Globe, antara lain anugerah.

“Apa yang orang tidak tahu tentang saya ialah saya suka berada di rumah,” Mendes mendedahkan. “Daripada memukul permaidani merah, saya lebih suka bersama dengan gadis-gadis kita.”

(C) majalah Arthur Belebeau / SHAPE

BERKAITAN: Penghormatan Ryan Gosling kepada Eva Mendes di Golden Globes adalah yang paling manis

Bintang “Hitch”, yang hamil dengan Amada manakala Gosling memfilmkan “La La Land,” juga memberitahu Shape bahawa ibu yang sibuk telah membantu dia menumpahkan berat badannya.

“Dalam beberapa cara, ia menjadi lebih mencabar untuk kembali berbentuk selepas anak perempuan saya yang kedua,” katanya. “Tetapi tidak seperti yang saya fikir, kerana saya selalu berjalan dengan anak-anak, saya tidak pernah duduk – saya bergerak sepanjang hari.”

Eva Mendes and Ryan Gosling
Eva Mendes mengatakan dia tidak berjalan di permaidani merah dengan Ryan Gosling semasa musim penghargaan baru-baru ini kerana dia lebih suka tinggal di rumah dengan anak-anak muda pasangan itu.Getty Images

Aktres, yang bekerja tiga hari seminggu, juga makan semacamnya – banyak ikan salmon, quinoa dan salad – dan mengehadkan gula-gulanya, termasuk telur Cadbury yang dikasihi.

Tetapi apa yang sebenarnya ingin Mendes untuk makan malam hanyalah peluang untuk berehat.

“Apa yang saya nantikan adalah masa makan malam menjadi keadaan duduk semula,” katanya. “Sekarang saya berada dalam mod survival dengan dua bayi, makan di mana sahaja.”

Loading...