Eva Longoria merayakan pameran mandi kanak-kanak bertema – mendapat tetamu kejutan!

Eva Longoria, yang menjangkakan seorang bayi lelaki, disiram dengan kasih sayang dan hadiah pada hujung minggu ini dengan mandi bayi bertema, pajama.

Pelakon berusia 43 tahun itu menikmati hari yang menyeronokkan ditandai oleh kawan-kawan, keluarga, banyak hiasan kuning dan satu kejutan istimewa.

Bintang mantan “Desperate Housewives” memikirkan acara itu akan menjadi masa untuk meraikan dengan kawan-kawan dan saudara-mara. Jelas, dia tidak mengharapkan suaminya untuk muncul!

Dalam video comel yang diposting ke Instagram, Jose Baston, suami dan bapa Longoria yang bakal menjadi budak lelaki akan muncul. Para tetamu, termasuk Longoria, bersorak dengan kejutan.

Sebagai Longoria bangun untuk menyambutnya dengan pelukan dan ciuman, dia kelihatan emosi. Kemudian dia bergurau bahawa dia terpaksa kencing yang sangat buruk (yang mana setiap wanita yang pernah mengandung boleh dikaitkan). Ini adalah anak pertama Longoria, tetapi dia adalah tiri kepada tiga anak lelaki Baston dari perkawinan sebelumnya.

Acara itu diadakan di Lombardi House di Los Angeles dan para tetamu termasuk Melanie Griffith, Elizabeth Banks dan Roselyn Sanchez, yang memakai pakaian tidur paling hangat dan paling canggih.

Tetamu menghirup mawar, menikmati kuki tersuai dan melanda pose di gerai foto.

Tema pajama untuk Bayi Baston nampaknya menjadi susunan comel untuk pengumuman kehamilan Longoria. Pelakon dan usahawan mula menunjukkan ketulan bayi pada Instagram pada Hari Tahun Baru sambil memakai PJ flanel merah.

Untuk mandi, walaupun, dia melangkau PJs sebenar dan pergi sedikit lebih formal dengan gaun renda putih off-the-bahu. (Walaupun mungkin dia tidur dengan pakaian yang indah itu, kita tidak tahu!)

Longoria, yang telah berkata pada masa lalu dia berterima kasih kepada keluarganya kerana memberikan bayi baru ini begitu banyak cinta, seolah-olah telah benar-benar menikmati hari itu.

Eva Longoria bercakap mengenai garis fesyennya, advokasi kanser payudara

15.15.201504:37