Elton John membincangkan kehidupan selepas menembak Vegas dan apa yang dia mahu untuk Amerika sekarang

Elton John mempunyai rumah di seluruh dunia, tetapi terima kasih kepada lebih dari satu tempat tinggal di Caesars Palace, akarnya berjalan jauh di Las Vegas.

Penyanyi-penulis lagu superstar itu jauh dari modal hiburan pada 1 Oktober, ketika penembakan besar-besaran yang paling dahsyat dalam sejarah A.S. moden berlaku pada pesta muzik di jalur.

Dia sejak kembali Vegas, dan sekarang dalam wawancara dengan Matt Lauer HARI INI, John membuka peluang tentang tragedi itu – dan kehidupan di kemudian hari.

Elton John: Saya tidak pernah fikir ‘Bennie dan Jets’ akan menjadi hit

Nov.10.201705:23

“Rakaman itu hanya … Saya baru saja sejuk,” katanya mengenai laporan yang dilihatnya selepas tembakan yang menyebabkan 58 orang mati dan lebih daripada 500 yang lain cedera. “Ia seperti perang.”

Tetapi apabila dia kembali ke bandar, dia terinspirasi oleh apa yang dilihatnya.

“Saya dapati semangat manusia sangat bergerak,” kata pemain berusia 70 tahun tersebut. “Sebagai pelakon yang anda dapatkan, anda tahu, ada perasaan perpaduan.”

Ia perasaan yang dia mahu akan bertahan – di Vegas dan seterusnya.

“Jika hanya perasaan perpaduan apabila sesuatu yang buruk dapat dipindahkan kepada perasaan masa perpaduan di Amerika pada masa ini, ia akan menjadi indah,” ikon muzik berterusan. “Maksud saya, saya datang ke sini sejak tahun 1970 dan saya suka negara ini, rumah kedua saya …. Negara ini memberi saya semua yang saya mungkin inginkan, dan ini adalah tempat pertama saya berjaya. jangan berkomunikasi antara satu sama lain lagi, dan orang yang sangat kebencian antara satu sama lain sangat mengganggu saya. “

Sekarang harapannya adalah, selepas pengembaraan di Las Vegas, penduduk terpolarisasi dapat mencari cara untuk hidup bersama secara sejahtera – dan mungkin juga menyambung.

“Saya berdoa setiap malam bahawa ia akan menjadi lebih baik, dan mereka lupa siapa mereka, atau siapa yang mereka undi, mereka hanya datang, kerana cinta dalam badan mereka bersinar,” katanya, sambil menambah, “Itulah yang saya mahukan Amerika pada masa ini. “