Dwayne ‘The Rock’ Johnson menyiarkan foto remaja: ‘Kanak-kanak berfikir saya adalah seorang polis yang menyamar’

Untuk menghormati Throwback Khamis, Dwayne “The Rock” Johnson berkongsi foto yang dia katakan mengapa kanak-kanak menyangka dia untuk “polis menyamar” pada usia 16.

“Ketika saya berumur 16 tahun, saya sudah mendaftar di empat buah sekolah menengah di seluruh negara kerana telah diusir dan mengalami masalah dengan undang-undang,” membaca sebahagian dari kapsyen yang mengiringi foto yang disiarkan pada kanak-kanak berusia 43 tahun Akaun Instagram, Twitter dan Facebook. “Saya juga 6’4 £ 225, rockin ‘ulat ulat mati di bibir saya … dan semua kanak-kanak di setiap sekolah menengah berfikir saya adalah seorang penyamar polis sebab saya kelihatan seperti SOB yang bermutu, namun kacak seorang anak laki-laki.”

Sekitar waktu itu, dia menambah, dia berada di Nashville, di mana dia “sudah melepaskan diri” di bar menyelam tonk di Music Row dan kereta hustlin dari crackheads. “

Johnson menawarkan wawasan masa kini dengan nostalgia. “Yup, salah satu daripada banyak sebab mengapa saya seorang lelaki yang berterima kasih atas kehidupan yang saya miliki hari ini,” tulisnya, “dan saya juga berterima kasih kepada penantian akil baligh pada awal hidup.”

Banyak gambar Johnson yang lebih baru-baru ini juga telah menjadi berita utama. Pada bulan Mei, dia secara ringkas menetapkan rekod untuk yang paling selfies (105) dalam tiga minit; pada bulan Jun, dia mengalahkan kereta, tetapi bersorak dan menimbulkan gambar dengan pemiliknya, yang dilaporkan “enggan menerima apa-apa wang”; dan pada bulan Ogos, Johnson berkongsi foto dirinya dengan seorang yang terselamat kanser yang dia panggil “inspirasi saya.”

Ikuti penulis TODAY.com, Chris Serico di Twitter.

Dwayne Johnson pada ‘Furious 7’ dan rehat besarnya pada ‘SNL’

Mac.25.201505:39

Loading...