Duit Alicia Keys dengan anaknya adalah perkara paling hangat yang kita lihat sepanjang hari

Bakat muzik jelas berjalan dalam keluarga ini!

Alicia Keys menyiarkan video manis yang menunjukkan anak sulungnya, Mesir, menemani dia di atas piano sambil menyanyikan “Lean on Me.”

Mesir, 7, memajukan perkembangan kord Bill Byers klasik sementara Keys mengetuk melodi itu.

Anak lelaki Alicia Keys yang berusia 6 tahun Mesir melakukan lagu asalnya, dan ia hebat

Nov.30.201601:12

Suami kekunci, pengeluar Kasseem Dean (a.k.a Swizz Beatz), turut menyiarkan klip comel di Instagramnya. “Wow wow wow saya telah menunggu saat ini,” ayah dan suami yang bangga menulis dalam kapsyen. “Dedikasi dan kerja keras isteri saya memasukkan anak-anak itu tidak ternilai. Biarkan saya mengetahui bahawa perjalanan akan datang tidak lama lagi. “

Kunci adalah seorang pianis yang berbakat – dan juga seorang penyanyi yang fenomenal – jadi ia hanya semulajadi bahawa dia akan mengajar anaknya instrumen … dan dia jelas semulajadi!

Ini bukan kali pertama Keys dan suaminya telah menunjukkan bakat muzik anak-anak mereka di Instagram. Kembali pada April 2017, Dean mencatatkan video comel anak lelaki mereka, Kejadian, melakukan beberapa beatboxing freestyle yang menakjubkan.

Lebih-lebih lagi, ketika dia berusia 5 tahun, Mesir menghasilkan lagu untuk album 2016 Kendrick Lamar, “Untitled Unmastered.” Ibunya yang bangga memasang video anaknya di studio, kelihatan seperti seorang pro.

“Dia bangun pagi itu sambil bersuara melodi … Kami pergi ke piano untuk mencari …” Keys menulis dalam kapsyen. “Dia mengambilnya dengan telinga … dia suka bermain … Saya tahu perasaan itu.”

Awal bulan ini, Dean mencatatkan satu lagi klip Mesir yang menjejaskan piano dengan rakan-rakan muzik orang tuanya.

Kedua-dua budak lelaki itu telah mewariskan gen muzik ibu bapa mereka dengan jelas.

Kita tidak boleh menunggu album keluarga!