Drew Barrymore cuba untuk terus ‘panas’ di Hollywood: ‘Ia meletihkan’

Dia seorang pelakon, pengeluar, penulis dan usahawan yang berjaya, tetapi menurut Drew Barrymore, dia tidak panas merah sekarang – sekurang-kurangnya bukan oleh standard Hollywood.

Dan itu baik saja olehnya.

Drew Barrymore: Cuba sentiasa panas Adakah ‘meletihkan’

Februari.05.201600:44

“Saya tidak fikir saya panas sekarang semestinya, kerana saya mempunyai semua besi saya dalam sekumpulan kebakaran yang berbeza,” kata Barrymore kepada majalah Harper’s Bazaar. “Saya menulis, saya membuat solek, saya membuat reka bentuk, saya memperluaskan [garis kecantikan saya] ke dalam kategori yang berbeza … Saya fikir ia adalah satu kesilapan besar untuk berfikir bahawa anda perlu membakar cerah untuk anda Anda tidak dapat menahannya, ia meletihkan, dan ia tidak terlalu realistik. “

Sebaliknya, dia melihat haba Hollywood sebagai sesuatu yang telah mengalir dan mengalir sepanjang kariernya.

LEBIH: Drew Barrymore membuka diri tentang bagaimana ‘masa kanak-kanaknya yang ganjil’ menjadikannya ibu yang lebih baik

“Ia berada pada jarak yang berlainan: ‘E.T.’ adalah masa yang sangat menarik apabila saya melakukan ‘The Wedding Singer’ dan memulakan Filem Bunga, membuat ‘Never Been Kissed’ dan ‘Charlie’s Angels’, apabila saya mengarahkan ‘Whip It’ dan melakukan ‘Gray Gardens’ pada tahun yang sama. Mereka adalah kali ketika saya benar-benar menolak diri saya dan saya tidak peduli dengan tidur saya, kesihatan saya, “dia teringat.

“Saya tidak mempunyai hubungan atau anak-anak yang menjadi keutamaan kerja saya.”

Tetapi sekarang dia sudah berkahwin dan ibu kepada dua orang, dan merasa yakin untuk menentukan apa maksud yang panas kepadanya.

View this post on Instagram

Me, Frankie and the flowers. #happymothersday

A post shared by Drew Barrymore (@drewbarrymore) on

LEBIH: Drew Barrymore hidup dengan anak-anak perempuannya: ‘Anda tidak boleh melakukan semuanya’

“Panas adalah keadaan minda,” katanya. “Ini tenaga, awak panas apabila anda bermotivasi, bermakna anda mahu dan anda akan selepas itu.”

Dan dia tahu apa yang tidak panas.

“Panas bukan tentang berada di senarai A atau mempunyai badan panas,” katanya.

Ikut Ree Hines pada Twitter.

Drew Barrymore dalam pengalamannya yang paling teruk, dan kini berasa ‘cukup lengkap’

Oktober.28.201505:24