Dolly Parton dan Miley Cyrus berkerjasama dalam prestasi ‘Jolene’ yang luar biasa

Superstar negara legenda. Seorang puteri pop moden (dan “jurulatih” Suara). Satu sangat popular dengan quintet cappella. Dan satu lagu ikonik: “Jolene.” Jadi apa yang berlaku apabila semua unsur-unsur ini bersatu pada “Suara”?

Penampilan lagu klasik seperti yang anda belum pernah dilihat sebelum ini!

BERKAITAN: Selamat ulang tahun, Dolly Parton! Berikut adalah 7 pelajaran hayat dari penyanyi tercinta

Parton adalah daya tarik bintang pada “Malam Suara” pada malam Selasa, melawat untuk mempromosikan filem NBC yang baru, “Christmas of Many Colors” serta hang out dengan anak perempuannya, Miley Cyrus.

Dia menyertai Jennifer Nettles di atas pentas untuk duet pada “Circle of Love” dari filem awal, tetapi ia adalah prestasi kembali yang semua orang benar-benar memberi perhatian.

BERKAITAN: Dolly Parton pada zaman kanak-kanaknya: ‘Kami kaya dengan perkara yang tidak dibeli oleh wang’

Itulah sebabnya Parton menyertai Cyrus dan Pentatonix untuk penampilan cappella lagu klasiknya 1973, “Jolene,” dan ia benar-benar memikat. Kumpulan itu berdiri di atas panggung yang terang-terangan, hitam dan putih di separuh bulatan dan membuktikan bahawa mereka adalah semua pro yang benar di dunia muzik, tidak pernah kehilangan satu beat atau nota.

Pentatonix, Miley Cyrus, Dolly Parton on the Voice
Miley Cyrus, Dolly Parton dan Pentatonix menyalakan “Suara” pada malam Selasa.Tyler Golden / NBC

Ia mungkin satu sambutan yang menggembirakan dari berita baru-baru ini untuk Parton, 70, yang negeri asalnya Tennessee telah diceroboh oleh kebakaran liar yang telah membunuh tiga dan cedera 14, ditambah secara ringkasnya taman temanya, Dollywood.

Seperti yang disebutkan dalam satu kenyataan di laman webnya Selasa, “Saya telah melihat kebakaran yang dahsyat di Pergunungan Great Smoky dan saya putus asa. Saya berdoa untuk semua keluarga yang terjejas oleh api dan petugas pemadam kebakaran yang bekerja keras untuk menjaga semua orang selamat. Ini adalah satu rahmat bahawa taman tema Dollywood saya, DreamMore Resort dan begitu banyak perniagaan di Pigeon Forge telah terselamat. “

Sekurang-kurangnya dia masih boleh terus menyanyi sepanjang hayatnya – tetapi itulah salah satu sifat Parton yang paling istimewa.

Miley Cyrus, Dolly Parton
Sekarang, itulah ibu nenek yang kita suka!Suara / YouTube

Ikut Randee Dawn di Twitter.