‘Diselamatkan oleh reuni Bell’? Elizabeth Berkley mendedahkan jika pelakon akan menganggapnya

Akankah sekolah kembali dalam sesi di Bayside High?

Nah, mungkin tidak, sejak pelakon “Diselamatkan oleh Bell” lulus beberapa dekad yang lalu. Tetapi itu tidak bermakna Zack dan geng tidak akan berkumpul lagi untuk semacam kebangkitan semula.

TIFFANI THIESSEN MARK-PAUL GOSSELAAR MARIO LOPEZ ELIZABETH BERKLEY LARK VOORHIES & DUSTIN DIAMOND SAVED BY THE BELL (1989)
“Diselamatkan oleh Bell” pada tahun 1989: Tiffani Thiessen, Mark-Paul Gosselaar, Mario Lopez, Elizabeth Berkley, Lark Voorhies dan Dustin Diamond.Alamy

Lagipun, mereka bergabung dengan reunion mini pada “The Tonight Show” pada tahun 2015, dan menurut bintang Elizabeth Berkley, mereka tidak semestinya mengetepikan do-over.

“(Ia adalah) sedikit menggoda!” aktres itu memberitahu Kami Mingguan mengenai skit itu dengan tuan rumah Jimmy Fallon. “Kami sibuk bekerja dengan banyak perkara yang baik, kami sangat bernasib baik kerana sebahagian besar pelakon kami sentiasa bekerja dan telah bekerja sebagai pelakon kerana kami masih kanak-kanak dan kami sentiasa berhubung.

Elizabeth Berkley
Getty Images

Jadi, mereka tidak mencari peluang lain untuk membawa balik persembahan sekolah lama. Masih …

“Sekiranya sesuatu yang lain muncul seperti yang bijak seperti cara Jimmy melakukannya, saya tidak mengatakan bahawa kami tidak akan mempertimbangkannya, tetapi kami melakukan apa yang dirasakan hebat untuk kita semua pada masa ini,” jelasnya..

Hanya masa yang akan memberitahu jika masa ini adalah betul lagi untuk Zack, A.C., Jessie, Kelly, Lisa dan – yang tahu? – mungkin juga Screech.

“Orang ramai membawanya kepada kami sepanjang masa, terutamanya berdasarkan kejayaan ‘Full House’ baru-baru ini, generasi yang sama,” tambah Berkley. “Jadi, kita akan lihat.”

Loading...