‘Dexter’ teman wanita maut kembali untuk musim lapan

Yvonne Strahovski kembali untuk musim kelapan “(Dexter’s) kelapan (dan mungkin akhir) musim panas ini, Showtime mengesahkan TODAY.com.

Ini adalah berita baik untuk peminat pembunuh bersiri menggoda yang mendapati pasangan jiwa di Dexter (Michael C. Hall). (Tetapi ingat, anak-anak, pembunuhan bersiri tidak pernah OK.)

Dengan pasangan yang sempurna, apa yang mungkin berlaku? Banyak, kerana ternyata! Untuk merujuk secara ringkas, adik perempuan Dex mendapat cemburu (ew), Hannah meracunnya, Dexter memalingkannya ke polis, dia meracun dirinya, dan kemudian melarikan diri dari penjara.

Attagirl!

Sekurang-kurangnya Dexter terpaksa menikmati ciuman perpisahan yang mengasyikkan dengan ladylovenya – sehingga dia jatuh dan berdarah bibirnya. (Serius, attagirl!)

Kali terakhir kami melihat Hannah meninggalkan anggrek hitam yang enigmatic di depan pintu mantan temannya. Apakah maksudnya? Tebak kita akan mengetahui apabila “Dexter” pulih Ahad, 30 Jun pada Showtime.

Adakah anda gembira Hannah kembali? Apa yang anda fikir ini bermakna untuk Dexter? Kongsi teori anda di halaman Facebook kami!

Kandungan yang berkaitan:

  • ‘Dexter’ berakhir selepas lapan musim, kata bos rangkaian
  • ‘Dexter’ kembali musim panas ini
  • Akhir musim ‘Dexter’ menampilkan kejutan pembunuh dari Deb

Lebih dalam The Clicker:

  • Mengapa Lazaro masih di ‘American Idol’?!
  • ‘Remaja Ibu’ Farrah Abraham mengesahkan pita seks: ‘Sesuatu yang saya perlukan secara peribadi untuk saya’
  • Bintang Elementary ‘Natalie Dormer’ Game of Thrones ‘