‘Desperate Housewives’ meneroka kehidupan pembunuh

Minggu lalu, “Desperate Housewives” mendedahkan bahawa Eddie, anak perempuan Julie Meyer dan anak lelaki Scavo yang berambut panjang, adalah pembunuh yang telah mengetuk Wisteria Lane, mencekik Julie hampir mati dan meninggal Irina.

Wahyu tidak betul-betul keluar dari mana-mana, tetapi minggu ini, rancangan itu sepatutnya berganda dan menawarkan penjelasan mengenai kegilaan Eddie. Dan tentu saja, itu adalah kesalahan ibunya.

Pertunjukan itu melukis sebuah backstory yang cukup sederhana untuk Eddie. Ayahnya meninggalkan ibunya ketika Eddie berumur empat tahun, menjerit bahawa dia tidak pernah menginginkan anak lelaki itu. Ibunya beralih kepada lelaki dan alkohol yang licik, dan tumpul tentang memberitahu Eddie dia merosakkan hidupnya. Apabila jiwa yang ditikamnya tidak akan membiarkannya mencari teman wanita, dia berpaling kepada seorang pelacur, dan apabila dia ketawa kepadanya kerana membawa bunga-bunga itu, dia membunuhnya.

Sudah tentu, sebelum dia menjadi pembunuh, kehidupan Eddie menjadi saling berkaitan dengan setiap watak utama pada pameran itu. Dead Mary Alice juga membuat penampilan, sebagai saksi kepada pemergian ayah Eddie.

Gaby bertemu seorang Eddie yang lebih tua pada hari pertama di Fairview, dan dalam fesyen Gaby yang benar, mendapati cara untuk membuatnya bekerja untuknya, membantu membongkarnya. Sewaktu dia menemui beliau dengan Carlos dan kemudian ibunya sendiri dengan lelaki terburuknya, dia mula membunuh burung-burung yang tidak bersalah.

Bree menggalakkan Eddie ke mahkamah wanita, dan ia adalah idea yang sesat dan ketinggalan zaman mengenai kencan yang membuatnya berfikir untuk memberi bunga kepada pelacur adalah norma.

Susan membantu beliau dengan impian artistiknya, tetapi dia juga meninggalkannya untuk seorang lelaki. Perkahwinannya semula kepada Mike adalah yang menyebabkan Eddie menyerang Julie yang tidak bersalah.

26 gambar

Tayangan slaid

Penglihatan Selebriti

Jake Johnson dan Damon Wayans Jr pada “Let’s Be Cops,” permaidani merah, Selena Gomez diabadikan dalam lilin dan banyak lagi.

Lynette datang dalam kehidupan Eddie lewat, tetapi dia adalah orang yang boleh membantu dia yang paling banyak. Dia dan Tom melihat secara langsung bagaimana ibu Eddie merawatnya, dan memutuskan untuk membiarkannya bergerak ke rumah mereka. (Apa lagi anak di tempat Scavo yang gila?) Tetapi sama seperti tawaran Lynette, Eddie menyembunyikan badan ibunya sendiri, terbunuh selepas dia mendapati buku lembarannya menandakan jejaknya yang membunuh.

Episod merasakan glib dan squirm-inducing. Ya, kami tidak menonton pertunjukan seperti “Desperate Housewives” untuk melihat seorang budak lelaki secara fizikal disalahgunakan oleh ibu bapa yang dahsyat, tetapi kisah hidup Eddie merasakan seolah-olah telah ditulis oleh seseorang yang idea tentang keluarga yang kasar hanya diambil dari filem Disney . Mereka tidak pernah mahu saya! Saya hancurkan nyawa mereka! Minuman ibu! Gadis tidak suka saya! Saya mempunyai zits!

Ini adalah masalah dengan pertunjukan yang perlu shoehorn pembunuh ke dalam misteri tahunannya. Pasti, plot plot Crazy Dave telah telegrap sepanjang musim, tetapi kegilaannya tidak muncul di mana-mana – ia adalah kacang banyak dari hari ke hari, hanya wahyu bahawa keluarganya adalah yang dibunuh oleh Susan dalam kemalangan kereta itu berita.

Eddie hanya menjadi tokoh latar belakang, yang mungkin dicipta dengan tegas untuk plot ini. Oleh itu, tidak hairanlah bahawa episod yang cuba menerangkan motifnya yang membunuh merasakan faked juga.