Deckhand ‘Deadliest Catch’ ditemui mati

Lebih banyak berita buruk untuk lelaki Discovery Channel “The Deadliest Catch.”

Pegawai penguat kuasa undang-undang di Homer, Alaska, memberitahu laman gosip TMZ.com bahawa mereka menerima panggilan sejurus sebelum jam 1 pagi. Selasa melaporkan seorang lelaki meninggal dunia di hotel Best Western. Apabila polis tiba, mereka mendapati Justin Tennison tidak bertindak balas di atas katil.

Tennison, 34, adalah seorang pemain band di Time Bandit. Dia terselamat oleh dua anaknya, kakak, ayah dan datuk neneknya.

Polis memberitahu TMZ bahawa ketika mereka mencari bilik, mereka mendapati beberapa ganja dan alkohol di dalam peti sejuk, walaupun tidak diketahui apakah barang-barang itu memainkan peranan dalam kematiannya. Autopsi dijadualkan pada hari ini.

Rangkaian kabel itu memberitahu The Clicker dalam satu kenyataan, “Discovery Channel sedih dengan perjalanan awak anggota Time Bandit, Justin Tennison. Kami menghantar simpati kepada seluruh anggota keluarga dan anggota krewnya sepanjang masa yang paling sukar ini.”

Krew kapal itu juga membuat jawatan untuk mengenang Tennison di laman peminat yang mereka laksanakan, Timebandit.tv: “Justin adalah sukar sebagai lembu jantan dan tangan yang baik-baik saja. Kapten dan Krew menghargai kerja kerasnya dan banyak sumbangan tahun lepas ini. Kami akan merindui dia dengan sangat dan berharap keluarganya yang terbaik sepanjang masa yang paling sukar ini. “

Pada bulan November, kapal “Deadliest Catch” Cornelia Marie telah dijumpai dadah selepas Kapten Derek Ray memberitahu polis bahawa Jake Harris menyalahgunakan preskripsi sementara di laut. Harris adalah anak kepada Kapten Phil Harris, yang meninggal pada umur 53 tahun selepas mengalami strok setahun yang lalu.

Acara ini kembali ke musim tujuh pada bulan April.