David Spade memberi penghormatan kepada Chris Farley pada ulang tahun ke-20 kematiannya

David Spade dan sahabat baik Chris Farley akan dihubungkan selama-lamanya selepas berkarya dalam klasik komedi “Tommy Boy” bersama-sama dengan kerja mereka bersama “Saturday Night Live”.

Spade mencatatkan satu penghormatan kepada Farley pada ulang tahun ke-20 kematiannya pada hari Isnin kerana dunia komedi teringat bakat terang yang meninggal dunia pada 33 overdosis dadah.

View this post on Instagram

20 years ago today.

A post shared by David Spade (@davidspade) on

“20 tahun yang lalu hari ini,” tulis Spade.

Spade telah membuat satu titik untuk menjaga warisan Farley hidup sekarang dua dekad telah berlalu sejak dia adalah salah seorang penghibur komedi yang paling disayangi generasi beliau.

Chris Farley and David Spade in 'Tommy Boy'
Spade dan Farley akan sentiasa diingati kerana sihir komedi mereka sebagai Richard dan Tommy dari tahun 1995 melanda “Tommy Boy.” Koleksi Courtesy Everett

Dia melancarkan tembakan mundur dari kedua-duanya untuk menghormati ulang tahun ke-53 Farley pada bulan Februari.

“Masih banyak kesan kepada saya dan ramai orang di seluruh dunia,” katanya. Betul tak tahu siapa dia. Itulah realiti kehidupan yang bergerak tapi masih menggangu saya sedikit. Sekiranya anda tidak mendengarnya, mungkin dia akan melihatnya. “

David Spade: Chris Farley dan saya ‘suka pasangan suami lama’

Oktober.27.201503:18

Spade adalah salah satu daripada beberapa pelawak dan pelakon yang memberi penghormatan kepada Farley pada hari Isnin, termasuk adik lelaki Farley, Kevin.

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.