David Spade dengan ikatannya dengan Chris Farley: ‘Kami seperti pasangan suami isteri lama’

David Spade dan Chris Farley seolah-olah tidak dapat dipisahkan pada tahun 1990-an kerana mereka membintangi satu sama lain di skrin besar dan kecil.

Tetapi peminat yang menyaksikan “Saturday Night Live” dan dalam filem, seperti “Tommy Boy,” adalah sebahagian daripada hubungan mereka. Di luar skrin, kedua-duo melepaskan persahabatan dari saat pertama mereka bertemu.

David Spade: Chris Farley dan saya ‘suka pasangan suami lama’

Oktober.27.201503:18

“Kami bertemu di hotel pada hari pertama [pada ‘SNL’], dan dia seperti, ‘Bagaimana awak? Chris Farley!” Spade ditarik balik pada lawatan Selasa pagi ke TODAY. “Dia sangat lucu dan bagus sekali.”

Spade menyimpulkan Farley sebagai “kekasih” seorang lelaki, yang dia suka mengusik.

David Spade and Chris Farley
David Spade dan Chris FarleyHARI INI

“Jadi kami berjalan ke tempat kerja, [dan dia berkata], ‘Terdapat McDonald’s di sini, ada juga di Wisconsin!'” Kata pelakon-pelawak itu mengenai reaksi besar Farley terhadap Big Apple. “Dia seperti Wisconsin Dundee … Dia tidak tahu apa-apa .. Apabila dia pergi ke ATM, dia hanya akan mengeluarkan seperti $ 10 pada satu masa, saya suka, ‘Ambil lelaki itu. tidak mahu pergi setiap 6 minit! ‘”

Itulah tempat banteng mereka dilahirkan.

“Saya hanya membuat keseronokan kepadanya,” kata Spade. “Kami selalu tertawa, kami seperti pasangan suami yang lama – kecuali kami tidur di tempat tidur yang sama.”

David Spade and Chris Farley
David Spade dan Chris FarleyHARI INI

Hari-hari ini adalah semua kenangan yang baik untuk Spade, yang sedihnya kehilangan teman rapatnya dan kerap berlakon bersama pada tahun 1997, ketika Farley meninggal pada usia 33 tahun.

“Dia hebat,” kata Spade mengenai masalahnya.

David Spade and Chris Farley
David Spade dan Chris FarleyNBC, HARI INI

Spade berkongsi lebih banyak cerita tentang Farley dan tentang kehidupan dan kerjayanya sendiri dalam memoar barunya, “Hampir Menarik,” yang memukul kedai buku Selasa.

Ikut Ree Hines pada Twitter dan Google+.