David Letterman mengumumkan Obama, Clooney sebagai tetamu di pertunjukan Netflix yang baru

David Letterman telah melancarkan senarai tamu blockbuster untuk rancangan ceramah Netflix enam episodnya.

The headliner pada “Keperluan Tamu Saya Tidak Ada Pengenalan dengan David Letterman” adalah bekas Presiden Barack Obama, dengan episod lain yang memaparkan George Clooney, Jay-Z, Tina Fey, Howard Stern dan Malala Yousafzai.

“Anda tidak tahu bila anda mungkin belajar sesuatu, dan itulah yang berlaku untuk saya,” kata Letterman dalam penggoda untuk persembahan itu. “Ini adalah orang yang saya kagumi.”

Netflix mengumumkan pada hari Jumaat bahawa pulangan Letterman ke televisyen akan mula disiarkan pada 12 Januari dengan episod 60 minit yang memaparkan penampilan ceramah Obama pertama sejak meninggalkan pejabat.

Lima seterusnya episod akan dibebaskan setiap bulan.

David Letterman menerima anugerah Mark Twain

Oktober.23.201700:36

Pertunjukan baru itu kembali kepada Letterman ke pusat perhatian selepas meninggalkan “The Late Show With David Letterman” pada Mei 2015, menandakan berakhirnya kisah legenda sebagai tuan rumah pertunjukan akhir malam yang bermula di NBC pada tahun 1982.

Letterman menumbuhkan janggut yang besar dan kebanyakannya berada di luar mata orang lain selain menerima Anugerah Mark Twain pada bulan Oktober dan meratapi kematian ibu tercinta dan menunjukkan Dorothy Mengering pokok pada April.

Dia berjaya di CBS oleh Stephen Colbert.

David Letterman: ‘Saya fikir saya akan terlepas televisyen lewat malam’

Jun.10.201603:11

“Dan pada hari pertama pertunjukan Stephen, ketika dia pergi ke udara, tenaga meninggalkan saya dan saya rasa, ‘Anda tahu, itu bukan masalah saya lagi,'” kata Letterman kepada Tom Brokaw NBC pada 2016. ” Tidak peduli tentang televisyen lewat malam. “

Masa telah nampaknya membuat hati menjadi semakin fonder ketika dia bersiap untuk pertunjukan barunya.

“Saya telah mengadakan pertunjukan untuk masa yang lama dan kemudian saya tidak mempunyai pertunjukan untuk masa yang lama, dan saya tidak dapat memberitahu anda betapa hebatnya untuk keluar dari rumah sialan, ” dia bergurau dalam penggoda.

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.