Dan Stevens mendedahkan proses yang teruk di sebalik transformasi ‘Kecantikan dan Binatang’ HARI INI

Bintang bintang “Downton Abbey” Dan Stevens memainkan lelaki terkemuka dalam versi live-action Disney “Beauty and the Beast.” Tetapi untuk sebahagian besar filem, dia terpaksa meninggalkan lelaki terkemukanya kelihatan di belakang.

Itulah sebabnya Stevens memamerkan wajah yang sangat besar untuk bahagian binatang – dan dia tidak memakai topeng untuk melakukannya.

Bintang ‘Downton Abbey’ Dan Stevens mengenai ‘Kecantikan dan Binatang’, ‘Legion’

06.06.201704:55

Semasa lawatan ke hari Isnin ke TODAY, bintang itu membuka mengenai transformasi dongeng dan teknologi di belakangnya.

“Baiklah, inilah perkara: Ia semua CGI,” jelasnya. “Ia adalah wayang kulit yang menangkap gerakan untuk saman itu, dan wajah itu dilakukan secara berasingan, menggunakan teknologi yang berbeza dan mereka membawa semua hidup”.

Tetapi hanya kerana dia sebenarnya tidak memakai kostum Beast, tidak bermakna dia tidak kelihatan seperti biasa.

BERKAIT: Bagaimana baru ‘Kecantikan dan Binatang’ mempunyai Belle yang lebih moden

“Jadi, apabila saya berada di tempat, saya berada di atas sut dalam sut otot yang besar, diliputi oleh Lycra,” kata Stevens. “Segala-galanya kelihatan cantik dan cantik, Emma Watson, pakaiannya – cantik, set itu luar biasa, dan saya ada, hanya berpeluh melalui set,” Ini kelihatan berbeza, kan? “

Dan Stevens
HARI INI

Sekarang Stevens telah melihat keajaiban filem untuk dirinya sendiri, dan dia tahu ia lebih daripada OK.

“Selama beberapa bulan, saya melihatnya muncul, binatang ini,” katanya. “Orang-orang ini di Disney meletakkan setiap rambut digital, setiap pori-pori digital di muka digital saya. Ia sangat mengagumkan untuk menontonnya.”

Tetapi jangan takut peminat, ada satu bahagian dari Stevens yang tetap sama, walaupun ketika dia memainkan wira yang terkutuk – matanya.

BERKAITAN: ‘Downton Abbey’s’ Mary dan Matthew bersama lagi! Lihat gambar reuni yang manis

Itu datang sebagai berita gembira kepada Sheinelle Jones HARI INI, yang, selain menjadi peminat yang menghafal lirik klasik animasi, mengakui dia mendapati pandangan Stevens “menawan.”

Dan Stevens
HARI INI

Lihat lebih banyak Beast – dan Belle, juga apabila kisah aksi langsung dibuka di pawagam di seluruh negara pada 17 Mac.

Ikut Ree Hines pada Twitter.