Dan Stevens meminta maaf atas kematiannya ‘Downton Abbey’

Musim ketiga “Downton Abbey” berakhir dengan kejutan yang menyedarkan peminat-peminat: Matthew, pewaris kepada Abbey, cinta kepada kehidupan Lady Mary dan yang paling pantas di acara itu, meninggal dunia. Ia adalah seorang pelakon Dan Stevens, lelaki di belakang Matthew, terpaksa menjawab selama ini.

Dan Stevens: ‘Downton’ peminat ‘sangat kecewa’ atas kematian

09.09.201403:41

“Banyak orang agak kecewa dengan itu,” Stevens mengakui pada hari HARI pagi Khamis. “Saya menghabiskan banyak masa saya memohon maaf, ya, saya mendapat banyak,” Isteri saya sangat kecewa dengan ini. Anda perlu memohon maaf kepada isteri saya! ” Kemudian mereka memanggil mereka. ‘Katherine, datanglah ke sini, ini lelaki muda yang mengganggumu.’ ‘Katakanlah maaf!’ Anda perlu memohon maaf, di khalayak ramai … hampir setiap hari. “

Walaupun Stevens sendiri yang memutuskan untuk meninggalkan persembahan itu, dia tidak mengharapkan tindak balasnya memicu.

“Saya rasa kejutan itu,” katanya. “Ini adalah bukti betapa banyak orang menyukai persembahan itu, berapa banyak orang yang suka watak itu. Dengan cara ini ia bagus, tetapi ia telah menggangu ramai orang, jadi saya minta maaf.”

Salah seorang penonton yang begitu kecewa ialah Jenna Bush Hager, HARI hari ini yang hamil ketika episod disiarkan.

“Adakah anda memanggilnya Matthew?” Stevens bertanya tentang nama bayi apabila dia mengetahui tentang masa.

Malangnya, dia mempunyai seorang gadis bernama Mila.

“Downton” kini berpindah tanpa Stevens, dan dia ditonton untuk melihat bagaimana ia bermain.

“Ia sangat indah untuk melihat semua orang lagi,” katanya. “Ia adalah sangat emosi, sangat pelik menonton orang berurusan dengan kematian saya sendiri.

Tetapi sekarang penonton akan mempunyai peluang untuk melihatnya di luar biara dalam filem barunya, “Summer in February,” yang ditembak ketika bekerja di “Downton.”

“Saya mempunyai dua projek ini pada tahun 1913 pada masa yang sama,” katanya sambil menambah bahawa dia “gembira” bahawa penonton Amerika akan dapat melihat drama romantis.

“Musim panas pada bulan Februari” hits teater pilih 17 Januari dan kini tersedia pada video-on-demand. “Downton Abbey” mengudara pada hari Ahad jam 9 pagi. pada PBS.