Cuba jangan menangis kerana Milo Ventimiglia mendedahkan inspirasi di sebalik watak ‘Ini adalah Kami’

Kami tidak menangis, awak menangis! Milo Ventimiglia menangis! Semua orang menangis!

Tetapi jangan bimbang, itu adalah jeritan yang baik. Jadi kenapa bintang “Ini Kita” meninggalkan semua orang menangis pada hari Sabtu semasa panel di pesta TV Paleyfest? Ternyata itu kerana dia mula bercakap tentang siapa yang mengilhamkan wataknya Jack dalam siri ini.

Mandy Moore as Rebecca, Mackenzie Hancsicsak as Kate, Milo Ventimiglia as Jack, Parker Bates as Kevin, Lonnie Chavis as Randal
Jack (Milo Ventimiglia) benar-benar ayah-riffic pada “Ini Adakah Kami” ketika dia memberitahu keluarganya sebuah cerita. Juga gambar: Mandy Moore, Mackenzie Hancsicsak, Parker Bates dan Lonnie Chavis.Ron Batzdorff / NBC

“Di sini kita pergi, kamu akan jumpa saya,” katanya. “Ayah saya.”

Dia kemudian menunjuk kepada penonton dan menunjukkan bahawa kedua-dua ibu bapanya, Peter dan Carol, hadir.

Semasa dia bercakap lebih lanjut, Ventimiglia mendapat lebih banyak emosi: “[Penulis Ini Ini Kami” Dan Fogelman dan semua penerbit dan penulis menulis lelaki ini yang mencintai isterinya dan suka anak-anaknya, semudah itu, “katanya. . “Dan saya lihat bahawa pada bapa saya sendiri.”

BERKAITAN: Milo Ventimiglia menulis nota sakit untuk membuat anda keluar dari kerja selepas ‘Heartbreaker’ Ini Adakah Kami ‘

Meneruskan pelakon berusia 39 tahun itu, “Tidak ada masa dalam hidup saya yang saya tidak fikirkan bagaimana dia membesarkan kita, kakak-kakak saya [Laurel dan Leslie] dan saya … Jadi, ayah saya.”

Sekurang-kurangnya seorang peminat cukup pandai menyerahkan seluruh tisu!

Peminat persembahan sudah tahu bahawa pada satu ketika, Jack mati. Ia telah secara spekulasi bahawa dia akan menamatkan hujungnya pada musim pertengahan Musim 1, tetapi semua penonton mendapat beberapa petunjuk kecil.

Semasa panel, bagaimanapun, ternyata kebanyakan pelakon tidak tahu bagaimana Jack keluar, dan ketika di atas panggung mereka reaktak reaksi mereka untuk belajar berita:

Dan itu sebenarnya tertawa apabila semua orang melihat sekelilingnya untuk melihat wajah yang lain sedang menarik.

Apa yang diketahui setakat ini sekurang-kurangnya ialah ya, Jack mati dan pada satu ketika, rakan baik Jack, Miguel (Jon Huertas) akan berakhir dengan janda Jack, Rebecca (Mandy Moore). Malah, Huertas membuat penampilan mengejut di panel!

Sepertinya kita semua berada di dalam perjalanan yang agak lincah pada musim depan “Ini Kita,” dan ia mungkin penuh dengan air mata … dan ketawa.

BERKAITAN: Mandy Moore bereaksi terhadap pandangan baru Milo Ventimiglia: ‘Saya tidak tahu orang itu!’

Kami masih menangis, anda tahu!

Ikut Randee Dawn di Twitter.