Club Culture membawa keseronokan #TBT dan hits ke TODAY plaza untuk siri konsert musim panas

Kami memulakan Throwback Khamis dengan cara yang betul pada HARI INI! Dalam edisi pertengahan minggu khas siri konsert musim panas kami, kami menyambut ’80-an (dan seterusnya) memukul pembuat Kelab Kebudayaan ke plaza.

Kemusnahan! Kelab Kebudayaan melaksanakan ‘Karma Chameleon’

20.02.201504:06

Boy George dan kumpulan itu memukul peringkat awal untuk pemanasan yang jelas gembira para peminat yang tiba lebih awal daripada jadual.

https://www.instagram.com/p/4oZPzHSRDw

Tetapi itu hanya rasa apa yang akan datang!

Kelab Budaya Miss? Mereka melakukan ‘Miss Me Blind’ pada HARI INI

20.02.201506:15

Apabila konsert sebenar bermula, Kelab Kebudayaan menyampaikan lagu “Karma Chameleon” pada tahun 1983 dan mengikuti “Miss Me Blind”.

“Kami mendapat satu album baru yang akan datang tahun depan, yang merupakan gabungan bunyi dan gaya eklektik – sama seperti kami – dan saya tidak boleh menunggu,” bassist Mikey Craig mendedahkan di plaza.

Kami pasti peminat tidak boleh menunggu sama ada!

Tetapi mereka pasti nampak berpuas hati untuk mendengar lagu lama di plaza itu. Dan sebagai Boy George mendedahkan apabila dia berhenti oleh studio 1A, dia sama gembira untuk melaksanakannya.

Boy George bercakap mengenai kembalinya Kelab Kebudayaan

20.02.201503:29

“Saya mempunyai hubungan yang sihat dengan masa lalu saya, kerana saya tidak perlu hidup di dalamnya,” jelasnya. “Jadi, apabila saya kembali bermain lagu-lagu lama, saya sangat senang.”

Kelab Budaya melakukan ‘Adakah Anda Benar-benar Ingin Hukuman Saya’

20.02.201503:39

Dia bersyukur kerana masa yang baik juga.

“Saya berasa diberkati untuk melakukan apa yang saya lakukan sekarang,” katanya. “Saya berasa sangat bertuah untuk mendapat bayaran untuk melakukan apa yang saya sayangi.”

Perlu lebih banyak perbaikan nostalgia dari band? Tiada masalah! Lihatlah kembali video TODAY ini dari tahun 1984.

Flashback: Boy George and Culture Club pada hari TODAY pada tahun 1984

Jul.01.201502:39

Dan kemudian menikmati beberapa hits terbesar mereka dengan video klasik ini.

Apa pagi!

Mahu lebih banyak lagi? Sekiranya ansuran terkini Siri Konsert Toyota pada hari TODAY telah membuatkan anda ingin lebih banyak muzik langsung, sertai kami lagi pada hari Jumaat, 3 Jun, untuk melihat prestasi Flo Rida.

Ikut Ree Hines pada Google+.