Chris Pine memotong rambutnya dan kami tidak pasti bagaimana perasaannya

Pelakon Chris Pine terkenal dengan rambut mewahnya. Ia adalah jenis rambut yang membuatnya dilahirkan sebagai Prince Charming dalam filem blockbuster dan meninggalkan wanita yang terhuyung-huyung di belakangnya, jadi kami terkejut apabila bintang itu mendedahkan potongan rambut dramatik semalam.

Chris Pine
Chris Pine di premier filem untuk “Ketibaan” pada Mac 2017.Jim Smeal / BEI melalui Shutterstock

Pine melangkah keluar di CinemaCon untuk mempromosikan filem barunya “Wonder Woman” dan rupanya seolah-olah kehilangan sesuatu – iaitu semua rambutnya yang indah! Bintang berusia 36 tahun itu memulakan kerjayanya ‘mencukur’ dan kami masih agak tidak percaya.

BERKAITAN: Beruang di mana-mana! Ryan Gosling, Chris Pine dan lebih banyak rambut wajah rock di Golden Globes

Pine memberitahu E! Berita bahawa dia berada di rumah sakit dengan selesema ketika idea itu datang kepadanya. Selepas menonton “Homeland”, dia memutuskan untuk memberi dirinya sendiri sebagai salah satu bintang siri, Rupert Friend.

Rupert Friend
Rakan Rupert menghadiri Festival Filem Tribeca pada tahun 2014. Astrid Stawiarz / Getty Images

Tanaman rapat tidak cukup botak – tetapi ia cukup dekat!

Ia mungkin seketika sehingga kita dapat melihat kunci mengalir Pine lagi – jadi hanya sesuai untuk mengambil sedikit masa dan merenungkan apa yang telah kita hilang.

Chris Pine
Hadiah Pine pada Golden Globe Awards pada 2017.
Getty Images

Pada bulan Januari, Coif Pine berada pada tahap utama. Ia dijinakkan ke dalam gaya penampan dan janggut garam dan lada hanya ditambah pada kesan debonair.

Chris Pine
Bintang itu menghadiri perdana untuk “The Hours of the Finest” di Hollywood, California.
Jason Kempin / Getty Images

Satu tahun sebelumnya, helangnya adalah kesempurnaan yang tulen. Bintang itu melangkah pada sukan perdana yang berbunyi ‘sedikit’.

Chris Pine
Pine menghadiri acara untuk Majalah Flaunt di New York.
Noam Galai / Getty Images

Kembali pada tahun 2014, gaya bergaya Pine yang bergaya adalah ketinggian yang keren dan sudah tentu dia selesai melihat dengan kolar pop timbul, sekiranya anda tidak lagi mendapat memo.

Chris Pine
Pine menghadiri acara di Los Angeles, California.
Jordan Strauss / Getty Images

Kami juga menyukai rambut Pine ketika ia telah diluntur dan berpasir! Pada tahun 2012, Pine adalah sebahagian daripada warna yang lebih ringan dan kami masih berada di dalamnya.

BERKAITAN: Oscar 2015: 7 terima kasih yang paling emosional pada malam itu

Sudah tentu kita akan belajar untuk mengasihi kepala Pine dicukur dalam masa – tetapi untuk sekarang, R.I.P. anda kepala rambut cantik!

Loading...