Chris Klein bercakap tentang Katie Holmes

Ia adalah September 2004 apabila Chris Klein duduk bersama Access Hollywood untuk bercakap sayang dengan tunangnya pada masa itu, Katie Holmes.

Tetapi kini, 14 bulan kemudian pertunangan itu dimatikan. Katie bersama Tom Cruise. Dan Chris berkata dia mahukan beliau tiada apa-apa selain kebahagiaan.

“Terdapat salah faham bahawa anda sangat kecewa dengan hubungan antara Katie Holmes dan Tom Cruise,” Akses ‘Shaun Robinson berkata semasa wawancara baru-baru ini dengan Chris.

“Orang akan menulis apa yang ingin mereka tulis. Dia bersama Tom tidak mempunyai apa-apa kaitan dengannya dan saya menghentikan perhubungan kami. Orang-orang bergerak ke hadapan orang bergerak pada apa yang kita lakukan, “jelas Klein.

Dan sesetengah orang bergerak maju lebih cepat daripada yang lain. Hanya lapan bulan yang lalu, Chris dan Katie melepaskan pertunangan mereka. Tiga bulan kemudian, Katie terlibat dengan Tom dan bulan lepas, pasangan itu mengumumkan bahawa mereka mengharapkan anak pertamanya.

“Banyak yang telah membuatnya masuk ke Scientology,” kata Shaun dari Katie.

“Bagi saya, apa yang kami ada sangat istimewa dan saya harap dia membuat keputusan yang membuatnya gembira dan dia tidak mempunyai orang dalam hidupnya yang menyesatkannya dari apa yang dia mahu dan apa yang dia percaya,” jawabnya..

Apabila Chris ditemubual oleh majalah Details untuk sebuah artikel baru-baru ini, beliau berkata hubungannya dengan Katie berakhir dengan satu sebab mudah.

“Kami membesar,” jelas Chris. “Fantasi sudah berakhir, dan realiti masuk. Kami tidak lagi menyalakan api masing-masing.”

Chris akan dilihat di skrin besar dalam komedi romantis “Just Friends” bersama Ryan Reynolds dan Amy Smart.

“Just Friends” hits theaters November 23.