Cher mendedahkan HARI INI dia menambah 27 lagi tarikh untuk lawatan ‘perpisahan’

Cher hanya tidak berhenti. Pada usia 67 tahun, pelakon penyanyi dan pelakon Oscar telah berada di jalan dengan turnya “Berpakaian untuk Membunuh”, tetapi dia tidak dekat dengan bersara. Malah, semasa dia mendedahkan semata-mata pada HARI Rabu, dia menambah 27 pertunjukan baru ke barisan semasa.

“Apabila saya berada di pentas itu, saya melakukan tugas saya,” katanya kepada Dewan Tamron TODAY. “Itu satu-satunya pekerjaan saya, hanya untuk mengeluarkan kamu daripada diri sendiri, menjadi sebahagian dari kolektif yang besar ini, kita semua jenis bersama sebagai satu kumpulan.

Dia bergurau menggambarkan lawatan ini sebagai lawatan “selamat tinggal selamat tinggal” beliau, merujuk kepada fakta bahawa dia telah membuat hay out dari bersara dengan dia 2002 hingga 2005 “Bukti Hidup: Lawatan Perpisahan.” Dan sebenarnya, dia seolah-olah suka menari begitu sukar untuk membayangkan dia pernah memberikannya sepenuhnya.

Kali ini, dia juga membawa suami lewat dan rakan lelakinya melakukan Sonny Bono ke dalam campuran itu, menunjukkan gambarnya semasa persembahan dan juga mengamuk dengan foto-foto itu. 

“Saya fikir saya tidak boleh berbuat demikian,” katanya, kemudian menambah bahawa dia dapat melakukannya pada lawatan ini kerana “Saya tahu ia adalah kali terakhir … Dia akan sangat teruja di panggung, sebab dia adalah sejenis ham. “

Sebenarnya, Cher mungkin suka melakukan, tetapi dia juga gembira menjadi seorang homebody. “Saya mempunyai keperibadian seperti ini yang suka bersama dengan orang lain dan bercakap dan apa sahaja dan menyanyi dan apa sahaja,” katanya. “Dan saya mempunyai keperibadian yang lain yang ingin duduk dan diam, menonton filem-filem lama …. Saya sangat introvert, sama sekali.”

Walau bagaimanapun, Hall mampu untuk mendapatkan pelawak malu yang diterangkan diri untuk melakukan sesuatu yang tidak pernah dilakukannya sebelum ini – muncul dalam diri sendiri!

Album Cher “Closer to the Truth” ada di kedai sekarang. Tarikh lawatan tambahannya bermula pada bulan September.