Cher atas pentas Blake Shelton pada ‘The Voice’

Pada “The Voice’s” Team Blake, seorang yang bertanggungjawab – dan tidak Blake Shelton.

Mentor tetamu Cher telah menjalankan persembahan ketika pasangan itu bersiap-siap Ray Boudreaux dan Monika Leigh untuk pertempuran Selasa malam.

“Di manakah anda menjadi karier ‘Suara’ saya?” Blake meminta superstar pop.

“Saya telah bekerja, OK!” balas Cher, menambah penyerang ini: “Saya tidak hanya duduk di ** saya dan menumbuk butang sedikit.” 

Tepatnya tidak adil! Blake juga perlu mengangkat trofi tiga “Suara” itu setiap kali dia menggambarkan betapa kerap dia menang. Dan perkara itu dia lakukan dengan jari-jarinya, menunjuk dirinya dengan cara yang secara ajaib memujuk peserta untuk memilih dia di buta? Mari lihat Cher lakukan itu!

Tetapi Cher adalah lebih daripada satu quipster. Apabila Monika meminta nasihat, dia memberitahunya bahawa dia sedang menyanyi “Beberapa Jenis Wonderful” secara berbeza setiap kali. Dan apabila Ray tidak merasa yakin untuk memukul beberapa nota tinggi – merungut bahawa dia hanya berharap dia akan cukup baik apabila tiba masanya – dia memukulnya kembali ke realiti.

“Anda tidak perlu risau untuk bimbang tentang ‘Pada hari itu, boleh [saya] melakukannya?’ “Cher dinasihatkan. “Anda sepatutnya dapat tahu bahawa anda boleh melakukannya. “Jika tidak diterjemahkan sebagai” kembali bekerja sehingga anda memikirkannya. “

Pada latihan terakhir mereka, Cher menawarkan tip sekolah lama: “Jika anda melakukan nota buruk … teruskan. Lakukan sesuatu yang hebat yang akan membuat mereka lupa bahawa anda hanya sedikit sahaja.”

Dia kemudian berpaling kepada Blake. “Tidakkah anda fikir itu yang baik? Adakah anda tidak mahu anda fikir?”

(Sebenarnya, dia mungkin tertanya-tanya bagaimana dia mendarat mentor hanya untuk menghidupkan jurulatih mereka.)

“Keuntungan tidak adil!”
Oh, ya, pertempuran itu. Apabila mereka mendapat tempat di atas pentas nyata, Ray menyanyi dan juga boleh menyanyi. Leigh melakukan kerja dengan baik – dan sebagai giliran tiga kerusi, nampaknya menjadi kegemaran. Oleh itu, terdapat drama maksimum apabila tuan rumah Carson Daly Tanya Blake, “Siapa pemenang pertempuran ini?”

Dalam kesunyian yang diikuti, suara yang kecil dan menusuk keluar dari orang ramai.

“Ray!”

Ray ketawa, berkata, “Itu anak perempuan saya.”

“Itu tidak adil,” jurulatih protes Adam Levine. “Itu kelebihan yang tidak adil!” 

Dan mungkin ia, kerana Ray telah menang. Tetapi CeeLo mencuri Monika pula, jadi tidak pulang.

Permulaan Awal
Christina Aguilera bermula malam dengan mengetuk Matthew Schuler terhadap Jacob Poole untuk Fall Out Boy “Lagu Saya Tahu Apa Yang Anda Datang dalam Kegelapan (Light ‘Em Up).” Kedua-duanya peluru berpeluh pada akhir lagu, tetapi Matthew adalah pilihan Christina.

Sekiranya Yakub dinyanyikan sebelum ini, mungkin dia telah dicuri, tapi sayangnya. Apa yang dia dapat ialah penyesalan Blake “Saya berharap saya mencuri – dia pasti seseorang yang saya akan selamatkan.” Dan itu, Jurulatih Shelton, sebabnya kami tidak menghabiskan semua kami mencuri hari pertama dan terpaksa duduk dengan tenang sepanjang pusingan sementara semua orang menolak butang mereka. Mungkin itu akan mengajarnya pelajaran.

Kat Robichaud mengetuk R. Anthony untuk Team CeeLo, dalam pertempuran yang tidak dapat dilupakan – tetapi sekurang-kurangnya Anthony mendapat beberapa masa skrin.

Sayang sekali Lupe Carroll, Sam Cerniglia dan Justin Blake, yang telah dihapuskan dalam montaj “juga bergerak”. Kami mungkin terlepas pementasan kemenangan dari Cole Vosbury, E.G. Harian atau Ashley DuBose, tetapi sekurang-kurangnya kita akan dapat melihat ketiga-tiga di Knockout Round.


Loading...