Carson Daly mengingati stepdad dalam menyentuh ciri Golf Channel

Carson Daly memberi penghormatan kepada ayah tirinya, Richard Caruso, dalam segmen yang menyentuh program “Morning Drive” Golf Channel.

Tuan rumah TODAY, yang kini bersaing dalam kejohanan AT & T Pebble Beach Pro-Am di Pebble Beach, California, berkongsi cerita manis tentang Caruso, juga pemain golf gemar, pada pameran Jumaat.

Daly, 44, berkongsi foto buku memo yang mencatatkan banyak pertunjukan golfnya bersama Caruso – yang bekerja di golf di Riviera Country Club yang terkenal di mana Daly caddied sebagai remaja – dan membaca dengan kuat dari surat tulus Caruso menulis kepadanya selepas pasangan itu menikmati ayah- perjalanan golf anak lelaki.

“Sebelum saya datang ke sini (ke Pebble Beach) minggu ini, saya menghabiskan banyak masa membalikkan buku itu dengan melihat kembali kenangan yang kita ada,” jelas Daly. “Maksud saya, itulah tempat ini untuk kita – peringatan masa lalu saya, masa depan saya dan berharap masa depan saya. Saya rasa saya membesar di sini dengan banyak cara, bukan hanya bermain golf, tetapi sebagai seorang lelaki, dan saya mempunyai ayah terima kasih. “

Daly, yang menghadiri Loyola Marymount dengan biasiswa golf separa, dan, untuk seketika, dianggap berpaling pro, juga mendedahkan bahawa ayah tirinya selalu mengatakan kepadanya bahawa ia akan menjadi “cantik” jika dia boleh bermain satu hari dalam kejohanan AT & T.

Pasangan itu bergembira apabila Daly pertama kali dijemput untuk bertanding pada 2002.

Pada tahun 2017, pada usia 84 dan sakit, Caruso memerhatikan ketika anaknya memenangi kejohanan itu – yang Daly disebut sebagai “masa puncak” dalam hidupnya.

“Untuk menontonnya menonton pertandingan Carson adalah pengalaman dan ingatan yang saya tidak akan pernah lupa,” isteri Daly, Siri, yang diturunkan semasa segmen emosi.

“Dia hampir mempunyai sensasi semacam itu selepas menonton Carson menang, seperti,” Anda tahu apa, saya boleh pergi sekarang, saya gembira. “

Caruso meninggal dunia akibat barah tulang 24 Oktober, lima minggu yang singkat selepas ibu Daly, Pattie Daly Caruso, meninggal pada usia 73.

“Pops meninggal dunia hari ini dengan maruah dan kebanggaan mutlak. Lelaki paling hebat yang pernah kita kenali. Wira kita,” tulis Daly dalam jawatan Instagram.

‘Wira kami’: Carson Daly menulis menyentuh penghargaan kepada ayah tiri selepas dia lulus

Okt.25.201700:55

“Dia mencontohi kepercayaan yang besar, kesetiaan kepada keluarga dan kerja keras, dia memberikan kita semua dengan begitu banyak, kami berterima kasih, warisannya hidup di dalam kita semua dan sesiapa yang senang bertemu dengannya,” tambah Daly. “Dia bersatu semula dengan ibu sekarang, iman kita tetap kuat.”