Carrie Underwood kembali bekerja selepas kemalangan yang memerlukan lebih daripada 40 jahitan

Carrie Underwood nampaknya kembali kuat selepas kemalangan menjejaskan November 2017 menyebabkan dia menerima lebih daripada 40 jahitan di wajahnya.

Superstar negara itu, 35 tahun, mengambil gambar Instagram pada hari Rabu untuk berkongsi foto dirinya sendiri di studio rakaman. Walaupun tidak jelas ketika tepat gambar itu diambil, peminat masih gembira melihatnya.

Lagipun, “American Idol” alum – yang pernah berkongsi sendiri gambar diri – telah menyimpan gambar dirinya sedikit kerana dia cedera dalam kemalangan itu, yang berlaku ketika dia tersandung di tangga di luar rumah Nashvillenya.

Pada pertengahan Disember, Underwood memaparkan gambar gym dengan “Below Deck” alum Adrienne Gang – menandakan kali pertama dia muncul dalam foto sejak kejatuhan yang buruk, yang juga menyebabkan dia memecahkan pergelangan tangannya.

Walaupun dia memberi amaran kepada peminat, dia mungkin kelihatan “agak berbeza” apabila dia sembuh, penyanyi itu kelihatan seperti yang menakjubkan seperti biasa – walaupun dengan pendaratan pergelangan tangannya.

Carrie Underwood difoto untuk kali pertama sejak mendapat 40 jahitan muka

Januari.03.201800:34

Dalam surat terang kepada peminat pada Hari Tahun Baru, Underwood bersumpah untuk menjadikan 2018 “menakjubkan” – dan setakat ini dia menyimpan perkataannya.

Awal bulan lalu, pemenang Grammy membuat video baru yang kuat untuk single hitnya “The Champion.” Dia juga menangkap pencalonan ACM untuk Vokalis Perempuan Tahun dan Acara Vokal Tahun untuk single “The Fighter” dengan Keith Urban.

Sekarang dia kembali ke studio, yang mempunyai peminat dan pengkritik meraung tentang kemungkinan album baru.

Jari melintas!