Carey Hart berkongsi 10 tahun ulang tahun mesej kepada Pink dengan foto keluarga yang menggemari

Pink dan suami Carey Hart menukar “I dos” kembali pada tahun 2006, dan hari ini menandakan ulang tahun perkahwinan mereka selama 10 tahun. Hart tidak membiarkan hari besar melewati tanpa menghantar isterinya mesej yang manis – satu yang dikongsi bersama dengan kita semua.

“Selamat ulang tahun selamat kepada separuh saya yang lebih baik,” tulisnya dalam keterangan di Instagram. “10 tahun adalah satu kejayaan yang luar biasa untuk 2 misfits seperti kami, saya bangga dengan kami bayi, terima kasih kerana menjadi isteri, ibu, dan kawan yang luar biasa.

Hari ulang tahun keinginan mengiringi foto keluarga yang menggembirakan di mana pelumba motocross yang terdahulu mendekati isterinya dan anak perempuannya yang berumur 4 tahun, Willow.

LEBIH: tweet merah jambu anak perempuan hadiah ulang tahun Willow memberinya – melihat foto itu

Pink dan Hart mula bertarikh pada tahun 2001. Dia muncul soalan empat tahun kemudian dengan memegang tanda semasa salah satu kaumnya dengan perkataan “Adakah anda akan berkahwin dengan saya?” ditulis di seluruhnya. Beliau secara ringkasnya keluar daripada pertandingan untuk berlumba dengannya dan berkata ya. Tetapi dia menghantarnya kembali ke trek.

“Dia berkata dia tidak berkahwin dengan orang yang rugi, jadi keldai saya kembali ke sana,” katanya kepada “60 Minit” sejurus selepas mereka berkahwin. “Dan saya pergi!”

carey-hart-pink-today-160108
LOS ANGELES, CA – JANUARI 26: Pelumba motosikal Carey Hart dan penyanyi Pink menghadiri Anugerah GRAMMY ke 56 di Staples Center pada 26 Januari 2014 di Los Angeles, California. (Gambar oleh Jason Merritt / Getty Images)Jason Merritt / Getty Images

Pada tahun 2008, pasangan itu berpisah, tetapi pada tahun berikutnya mereka bersama lagi.

“Kadang-kadang anda perlu mengambil beberapa langkah mundur untuk bergerak ke hadapan,” kata Hart kepada People pada masa itu.

Mereka tetap bersama sejak itu.

LEBIH: Will Smith mendedahkan rahsia perkahwinan yang berpanjangan

Pada malam Khamis, penyanyi itu kembali sentimah Hart, menulis, “Oh, dan bayi ulang tahun yang bahagia!”

Ikut Ree Hines pada Twitter.

Pink melakukan lagu baru ‘Blow Me (One Last Kiss)’

18.18.201200:00