Candis Cayne memecah sempadan ‘Dirty Sexy’

Candis Cayne bersedia untuk masa yang besar …. dan dia mendapat di sana cara “Dirty Sexy”.

Bintang Cayne sebagai Carmelita dalam drama Rabu malam yang baru, “Dirty Sexy Money,” sebuah watak transgender yang mempunyai hubungan dengan Patrick Darling (Billy Baldwin) anak sulung klan Darling, yang juga menjadi seorang Peguam Negara New York yang berlari untuk Senat AS.

Candis adalah transgender dirinya. Peranannya dianggap sebagai satu kejayaan bagi komuniti LGBT (lesbian, gay, biseksual, transgender).

“Akses” berpeluang menaiki limo bersama Baldwin dan Cayne ke majalah The Advocate 40th ulang tahun, dan melihat sekilas ke dalam hubungan mereka di skrin dan di luar skrin.

“Anda tahu, ketika saya memulakan peralihan saya 10 tahun yang lalu, saya menyedari bahawa saya mungkin tidak akan bekerja lagi, yang benar-benar menyakitkan hati saya kerana itu adalah keghairahan saya dan saya menyukainya. Tetapi ada perkara yang penting bagi saya bahawa saya perlu menyelesaikan dan memenuhi dalam hidup saya, “kata Cayne kepada kami.

Impian Cayne menjadi pelakon yang bekerja di Hollywood akhirnya menjadi kenyataan. Born Brendan McDaniel, Cayne adalah perlawanan lama di tempat kejadian seret New York, tetapi tidak sampai dia menjadi wanita yang akhirnya selesa di kulitnya sendiri.

“Saya tidak bekerja selama bertahun-tahun,” katanya. “Sehingga saya gembira, anda tahu, apa yang berlaku dengan saya. Anda tidak boleh membentuk watak tanpa selesa sepenuhnya dengan siapa anda sebagai orang. “

Baldwin, yang kerjaya kebanyakannya dalam filem, ditarik ke “Dirty Sexy Money” untuk pelakon yang hebat, termasuk Cayne.

“Craig Wright pasti (the) No. 1 (sebab) sebagai pencipta,” katanya kepada kami. Tetapi juga “konsep, bahagian, pelakon dan pasti jalan cerita ini. Maksud saya semua orang berkata, ‘Adakah anda gelisah tentang itu (bermain seorang lelaki yang tarikh wanita transgender)?’ Itu bukan alasan untuk tidak melakukannya. Itulah salah satu sebab utama untuk melakukannya. “

Hubungan kompleks Baldwin dan Cayne kebanyakannya menarik perhatian Baldwin.

“Apabila dia akhirnya bertemu dengan saya dan mempunyai peluang untuk bekerja dengan saya, dia menjadi lengkap, dia akhirnya keseluruhannya,” katanya bercanda, ketika menghadapi Cayne.

Tetapi semakin lama lagi, dia terus bercakap dengan wanita terkemuka di layarnya:

“Saya fikir ia benar-benar menarik seluruh perjalanan yang anda alami dan bagaimana anda mesti mempunyai keraguan dan ketakutan dan rasa tidak puas hati dan meneka kedua. Saya masih ingat satu orang yang berkata, ‘Ini mungkin kerana dia sangat bertingkah dan bingung dan tidak pasti dan tidak selamat.’ Dan saya berkata, ‘Tidak, secara terang-terangan, ia benar-benar sebaliknya. Dia benar-benar yakin bahawa dia adalah seorang wanita dan dia pasti yakin bahawa ini adalah apa yang perlu dia lakukan. “Ia sangat penting baginya untuk melakukan ini.”

Dan sementara Cayne sangat gembira untuk memukul primitif dalam peranan ini, harapannya adalah untuk satu hari bermain wanita yang lahir semula jadi.

“Kami semua pelakon dan pelakon jadi saya ingin sampai ke titik di mana saya boleh memainkan peranan wanita yang anda tahu dan tidak selalu dikategorikan,” katanya..

“Dirty Sexy Money” perdana Rabu pada pukul 10 malam. pada ABC.