Cameron Diaz mendedahkan bahagian terbaik dan paling teruk untuk berkahwin dengan Benji Madden

Dengan tahun pertama perkahwinannya di belakangnya, Cameron Diaz mengadakan lawatan ke “The Ellen DeGeneres Show” dan mencerminkan tingginya dan rendah kehidupan berkahwin dengan Benji Madden.

Tetapi ternyata, bahagian perkahwinan terbaik dan paling teruk adalah sama.

“Nah, saya baru belajar banyak mengenai diri saya sendiri,” kata aktres dan pengarang tentang perkara kegemarannya tentang berkahwin. “Saya tidak tahu perkara ini, saya tidak akan pernah mengenali mereka jika saya tidak bertemu suami saya, dan dia membantu saya.”

Sedikit yang paling teruk?

“Baiklah, saya belajar semua perkara tentang diri saya sendiri yang saya harap saya tidak pernah belajar mengenai diri saya sendiri,” katanya sambil ketawa. “Dan saya tidak akan tahu jika saya tidak berkahwin!”

Benji Madden and Cameron Diaz attend a basketball game between the Washington Wizards and the Los Angeles Lakers
LOS ANGELES, CA – JANUARI 27: Benji Madden (L) dan Cameron Diaz menghadiri pertandingan bola keranjang antara Washington Wizards dan Los Angeles Lakers di Staples Center pada 27 Januari 2015 di Los Angeles, California. (Foto oleh Noel Vasquez / Imej GC)Noel Vasquez / Getty Images Fail penyumbang

Diaz memanggilnya semua “pedang bermata dua,” tetapi menambah bahawa dia “sangat bersyukur” untuk segala-galanya tentang Madden – atau “buh saya,” ketika dia memanggilnya.

LEBIH: Cameron Diaz mengatakan ‘tidak ada masalah’ sekarang bahawa dia mempunyai suami Benji Madden

“Saya memanggilnya banyak nama,” jelasnya. “‘Hidup saya’ atau ‘muh buh.’ Anda tahu perkara bermula dengan ‘bayi,’ maka ia pergi ke ‘bae.’ Dan kemudian ia pergi ke ‘buh’. “

Dan dia fikir masih ada ruang untuk memperkemaskan sedikit lagi.

“Tidak lama lagi saya akan pergi ‘ugh’ dan dia akan tahu bahawa saya bercakap dengannya,” dia bercanda.

Oleh itu, ia lebih banyak bunyi haiwan peliharaan daripada nama haiwan, tetapi ia masih manis.

Adakah anda akan tatu nama pasangan anda pada tubuh anda seperti Benji Madden?

Feb.25.201502:35

Ikut Ree Hines di Twitter.

Loading...