Cameron Diaz mendapat mesej hari jadi manis dari suami Benji Madden

Cameron Diaz belum banyak mendapat perhatian sejak beberapa tahun kebelakangan ini, tetapi dia masih mempunyai banyak peminat adegan.

Diaz menghidupkan 46 pada hari Khamis, dan suaminya (dan peminat No 1), gitar Good Charlotte, Benji Madden menandakan peristiwa itu dengan mesej Instagram yang manis:

Selamat Ulang Tahun Bayi ❤️ Terlalu banyak yang perlu saya tulis, begitu banyak perkara yang membuat saya begitu bangga dengan anda dan betapa istimewanya anda adalah gembira. Tahniah untuk menjadi sahabat dan pasangan saya dan mengambil Perjalanan ini. Cara anda menjalani kehidupan anda setiap hari, dan belas kasihan anda untuk dunia bersinar melalui mata anda dan anda memberi inspirasi kepada saya untuk menjadi seorang lelaki terbaik yang saya dapat dalam hidup ini. Anda yang paling nyata. Saya sangat berterima kasih untuk menjadi milikmu Selalu & Selamanya, dan memanggil anda Satu & Sahiku. Cinta Sejati ❤️

Satu jawatan yang dikongsi oleh Benji Madden (@benjaminmadden) pada

“Terima kasih kerana menjadi sahabat dan rakan kongsi saya dan mengambil perjalanan ini Pernikahan,” tulisnya. “Anda yang paling nyata.”

Diaz dan Madden, 39, berkahwin pada tahun 2015.

Diaz berada di antara “semiretired” dan “benar-benar bersara,” seperti yang dinyatakan dalam wawancara pada bulan Mac. Itu tidak memberitahu kita secara keseluruhan, tetapi filem terakhir dia muncul di adalah “Annie” tahun 2014.

Benji Madden and Cameron Diaz
Benji Madden dan Cameron Diaz pada acara di Los Angeles pada 2016.Getty Images

Baru-baru ini, dia telah masuk ke kesejahteraan, dan telah menerbitkan dua buku: “The Body Book” 2013 dan “The Longevity Book” pada tahun 2016.

Selamat hari jadi, Cameron!

Cameron Diaz menerangkan cuti 3-tahunnya daripada bertindak

Jun.12.201700:23

Ikut Randee Dawn di Twitter.