‘Burung itu pembohong!’ Lihat momen Tranny Morgan’s 5 paling sarang ‘SNL’ (setakat ini)

Dari mempersoalkan tuntutan burung menari ke muzik bercuti, bit “Saturday Night Live” Tracy Morgan telah membuat penonton tertawa selama hampir dua dekad.

Sabtu Night Live
SATURDAY NIGHT LIVE – Episode 17 – Tarikh Air 04/13/2002 – Digambarkan: (lr) Jimmy Fallon sebagai Bill Callahan dan Tracy Morgan sebagai Brian Fellow semasa skit “Safari Planet Brian Fellow” pada 13 April 2002 – Foto oleh: Norman Ng / NBCU Photo BankNBC

Malah selepas tarian tujuh musim itu sebagai anggota “SNL” yang berakhir pada tahun 2003, pelawak terus membawa lucu sebagai bintang tamu pada beberapa kali, dan sebagai tuan rumah pada 14 Mac 2009.

Sebelum penampilan sulung “30 Rock” yang dinamakan Emmy sebagai tuan rumah Sabtu ini – prestasi Studio 8H pertamanya sejak kemalangan bas-bas 2014 yang mencederakannya dengan serius dan mendakwa kehidupan rakannya James McNair – TODAY.com sedang mencari kembali pada lima momen terbesar Morgan di acara itu. (Nota: Sketsa berganda di bawah mengandungi bahasa yang boleh dianggap NSFW.)

1. Sebarang lakaran “Planet Safari Planet Brian Fellow”

Watak “SNL” yang berulang dan menyayangi Morgan adalah “bukan ahli zoologi yang diiktiraf, dan tidak memegang ijazah lanjutan dalam mana-mana sains alam sekitar,” yang mungkin menjelaskan mengapa dia melancarkan di Bailey, burung nuri Amazon yang berdarah kuning , “Saya Brian Fellow!” Fellow yang dipanggil, “Burung itu adalah pembohong!”

2. Sebarang lakaran “Angkasawan Astronaut”

Sabtu Night Live
SATURDAY NIGHT LIVE – Episode 12 – Air Date 02/02/2002 – Pictured: (lr) Tracy Morgan sebagai Astronaut Jones, Britney Spears sebagai Kregelera semasa skrip “Astronaut Jones” pada 2 Februari 2002 – Gambar oleh: Mary Ellen Matthews / NBCU Photo BankNBC

Bukti bahawa tidak semua lakaran perlu lama untuk menjadi lucu, monster Morgan’s throwback Astronaut Jones terdiri daripada intro pendek; lagu tema yang menarik, 1 minit; dan saran Jones yang berani untuk apa saja kehidupan asing yang dia jalani – termasuk Krugella, Ratu Perillian (Britney Spears, berkhidmat sebagai tuan rumah dan tetamu musikal pada tahun 2002).

3. “Tracy Morgan Menghadapi Jamie Foxx”

Kembali pada bulan Januari 2000, ketika Foxx muncul dari lakaran, Morgan menarik tuan rumah untuk beberapa waktu ikatan. “Saya tahu anda merasakan idea saya, lelaki, kerana biasanya saya meletakkan idea saya kepada seorang lelaki putih seperti Kelsey Grammer atau Dylan McDermott atau orang yang gila dengan rambut putih.” Foxx keliru menjawab, “Lorne Michaels? Itulah atasanmu.”

4. “Saya Ingin Hari Ini Krismas”

Morgan tidak sepatutnya mengatakan kata-kata untuk menjadi lucu. Tahun sebelum Jason Sudeikis ‘Vance akan mencuri setiap “Apa Up What That?” lakaran hanya menggunakan kuasa tarian, setiap lelaran lagu percutian Horatio Sanz akan dibuat dengan lebih banyak terima kasih kepada langkah mudah Morgan dan ekspresi santai.

5. Menjadi dirinya pada Kemaskini Akhir Pekan

Sebagai tetamu Kemasukan Weekend pada bulan Mac 2008, Morgan menawarkan satu balasan kepada tuntutan Geraldine Ferraro bahawa Barack Obama tidak akan menjadi pelari depan Demokratik jika dia putih atau perempuan. Morgan, yang juga seorang pelawak yang berjaya, mungkin berada dalam keseronokannya apabila dia hanya dirinya sendiri – kerana beberapa penyiar berita tempatan telah belajar sepanjang tahun.

Ikuti penulis TODAY.com, Chris Serico di Twitter.

Tracy Morgan membuat kembali emosi ke studio ‘SNL’

Jun.02.201504:02