Britney Spears memainkan peranan khas untuk HARI INI, bercakap mengenai ‘reinvention’

Hebat di dua pertunjukan yang tidak dapat dilupakan – kepulangannya yang luar biasa kepada VMA dan perjalanan karaoke liarnya dengan James Corden – Britney Spears telah meletakkan konsert mini lain untuk diingat di sini pada hari HARI.

Tonton Britney Spears melakukan ‘Make Me …’ pada HARI INI

Sep.01.201604:24

Tetapi superstar pop tidak di plaza atau bahkan di Studio 1A. Sebaliknya, Natalie Morales terperangkap dengannya di rumahnya dari rumah di Planet Hollywood di Las Vegas, di mana Spears kerap meletakkan pameran 90 minit tiga kali seminggu – ditambah dengan prestasi tambahan hanya untuk kami minggu ini.

Britney Spears
Britney Spears pada HARI INI.Ray Farmer

Morales mendapat peluang untuk bercakap dengan Spears tentang kebangkitan semula kariernya yang penuh dengan rutinitas pentas. Penyanyi berusia 34 tahun itu mengeluarkan “Glory,” album pertamanya dalam tiga tahun, minggu lepas, dan dia sudah meraikan kejayaan single pertama, “Make Me …”

Tetapi Spears berkata, “Saya tidak benar-benar melihatnya sebagai kemunculan semula.”

Britney Spears bercakap ‘semula,’ melayari badan dengan anak-anak, Natalie Morales

Sep.01.201602:56

Itulah kenyataan yang adil memandangkan dia sentiasa sibuk.

“Saya rasa saya tidak pernah pergi,” katanya. “Saya selalu berada di sini, jadi (ia) sama seperti … mungkin penambahan diri saya dan masa yang berlainan dalam hidup saya – masa yang sangat baik dan mulia.”

Britney Spears
Britney Spears di Flowrider di Las Vegas.HARI INI

Masa yang baik tidak terhad kepada kerjayanya. Ibu dua orang pasti mengambil masa untuk apa yang paling penting kepadanya – keseronokan keluarga dengan anak-anak Sean (10) dan Jayden (9), yang “kadang-kadang” termasuk menangkap beberapa gelombang buatan manusia di Planet Hollywood Flowrider.

“Senang!” Spears berkata ketika dia memerhatikan Sean menangani gelombang – sebelum dia dan Natalie melakukan perkara yang sama. “Ia sangat menyeronokkan.”

Juga menyeronokkan? Persembahan khasnya “Make Me …” dan “Do You Wanna Come Over” pada HARI INI.

Britney Spears melakukan ‘Do You Wanna Come Over’ pada hari ini

Sep.01.201603:59

Ikut Ree Hines di Twitter.