Britney Spears adalah ‘pasti’ untuk mengadakan reunion ‘Mickey Mouse Club’

Kami mendapat berita gembira untuk peminat era ’90-an’ All New Mickey Mouse Club “(aka” MMC “). Memandangkan peluang, famelle alum Britney Spears akan kembali ke Rumah Mouse sekali lagi – untuk perjumpaan semula!

Lama sebelum berusia 36 tahun itu menjadi sensasi muzik pop, dia menyertai apa yang ternyata menjadi penyanyi Mouseketeers yang paling bertopeng bintang pada tahun 1993, yang memaparkan nama-nama yang menarik seperti Justin Timberlake, Christina Aguilera dan Ryan Gosling.

“The All New Mickey Mouse Club,” yang menampilkan (mengikut arah jam dari pusat atas) Nikki DeLoach, Justin Timberlake, Christina Aguilera, Britney Spears, Ryan Gosling, T.J. Fantini dan Tate Lynche.Everett Collection

Sebagai ulang tahun ke-25 pendekatan itu, Spears berfikir kembali kepada orang-orang awal dan mempertimbangkan apa yang sepertinya untuk mendapatkan kembali Kelab bersama-sama, namun secara ringkas.

“Ia adalah masa yang sangat baik,” kata penyanyi itu semasa duduk bersama Entertainment Tonight. “Ia adalah masa yang hebat, ia mungkin satu masa yang paling istimewa dalam hidup saya, ‘Mickey Mouse Club.'”

Oleh itu, sekiranya kuasa Disney yang pernah mengadakan reunion semula, dia berada di atas kapal.

“Saya pasti akan muncul,” kata Spears. “Saya akan pergi, pasti.”

Dan peminat nostalgia yang menyukai pasti akan menantikannya.

Loading...