Bintang ‘Real Housewives’ Carole Radziwill mendedahkan upacara pagi yang dapat kita dapatkan di belakang

The “Real Housewives of New York City” kembali dengan banyak tagline baru, konfrontasi menguap dan detik-detik kilasan.

“Musim 10 adalah segalanya,” kata Carole Radziwill HARI INI. “Ia mempunyai segala-galanya yang diharapkan dari acara ‘Housewives’, kecuali tiada siapa yang melontarkan minuman di wajah seseorang. Persahabatan sebenar, ia melalui barangan yang sebenar dan drama kecil, yang kita semua suka. Ia adalah hubungan sebenar yang berpecah dan berkembang, dan pakaian yang baik, rambut yang baik dan perjalanan dari neraka. Minum, menangis, ketawa – anda tahu biasa. “

Wartawan veteran, pengarang dan pelari maraton yang baru, yang menyertai pertunjukan di musim kelima, juga mendedahkan bagaimana dia memulakan hari-harinya untuk siri Rutin Pagi MINGGU.

The Real Housewives of New York City - Season 9
Carole Radziwill kembali ke “Real Housewives of New York City” untuk musim ke-10.Patrick Ecclesine / Bravo

Apa masa awak bangun?

Saya membuka mata saya kira-kira pukul 8 pagi. Dan kemudian saya segera suka tidur. Masa terbaik untuk tidur adalah betul apabila awak bangun. Jadi saya tidur dari 8 hingga 9:30. Tidur yang panjang. Kemudian saya berjalan Bayi. Saya berjalan kaki ke Jack dan saya mendapat secawan kopi. Dan kemudian saya pulang ke rumah.

Apa sarapan pagi anda?

Baru-baru ini saya mula melakukan perkara paleo ini – semua daging dan telur dan sayur-sayuran. Jadi saya tidak boleh mempunyai bagel dengan keju krim lagi, yang mana saya mempunyai setiap hari dengan kopi saya. Ia hanya dua hari di paleo. Semalam saya mempunyai empat telur dengan bayam dan cendawan. Saya suka roti bakar Perancis, tetapi saya tidak boleh menggunakan paleo itu; nampaknya gua tidak makan roti.

Di mana anda mendapat berita pagi anda?

Berita pagi saya, saya dapatkan dari radio – sekolah lama. Saya mempunyai NPR, jadi ia bermain di latar belakang sepanjang pagi. Dan kemudian saya mendapatkannya di mana orang lain mendapatnya, di komputer. Dan kebanyakannya Twitter; ia seperti suapan berita. Saya mengikuti semua tapak politik dan orang berita.

The Real Housewives of New York City - Season 9
Patrick Ecclesine / Bravo

Bagaimana anda suka kopi anda?

Saya suka kopi kecil dengan satu Splenda dan susu. Saya tidak tahu mengapa kadang-kadang begitu sukar, kerana separuh masa mereka meletakkan susu panas di dalam kopi. Apabila anda berkata, “Saya suka kopi kecil dengan susu,” susu sejuk. Kini seperti, “Adakah 2 peratus lemak rendah? Skim susu Adakah anda mahu susu penuh? Adakah anda mahu ia dikukus?” Tidak! Saya hanya mahu kopi dengan susu … itulah sebabnya saya pergi ke tempat kopi yang sama sekarang, kerana mereka tahu, jadi saya tidak perlu menjelaskannya. Tetapi bila kita perlu mula menerangkan kopi?

Anda terlatih untuk New York City Marathon – apa rejimen anda seperti?

Saya pergi ke gim yang betul untuk melakukan latihan berat dua atau tiga hari seminggu, dan kemudian saya akan menjalankan tiga hari seminggu. Tetapi kali pertama saya berlari, saya berlari 1 batu pada treadmill, dan ia seperti 18 minit. Dan kemudian saya mula berlari di jalan raya, seperti beberapa minggu di, empat batu dan kemudian enam batu. Dan kemudian ternyata saya sangat menyukainya. Maka saya akan berjalan tiga, empat, enam batu, sembilan batu, ke belakang dan sebagainya. Dan kemudian larian terpanjang yang saya lakukan sebelum maraton adalah 21 batu. Apabila saya berkata berlari, saya tidak berjalan sepanjang masa. Ia lebih seperti berlari, berjalan, hanya menyelesaikan perkara yang sama. Tetapi saya berada di kakiku. Dua puluh satu batu mengambil masa seperti empat jam.

Siapakah teman sarapan pagi yang ideal anda daripada pemain “Housewives”?

Saya tidak fikir saya dapat melihat salah seorang daripada mereka yang awal pagi … walaupun Dorinda (Medley) memanggil saya lebih awal. Dia riser awal, jadi jika telefon saya berdering seperti 7: 30-8, itu Dorinda.

Siapa yang keluar dari suri rumah New York adalah orang pagi yang terbesar, dan siapa yang paling mungkin marah?

Saya paling mungkin menjadi pemarah, 100 peratus. Orang-orang pagi di pameran kami adalah Luann (de Lesseps) dan Dorinda, yang lucu kerana mereka tetap pada waktu malam juga. Dan bahkan larut malam, minum – saya tidak tahu bagaimana mereka melakukannya. Saya bangun seperti saya minum sepanjang malam, dan saya tidak minum. Saya bangun pada 9, 9:30, 10, dan kelihatan seperti saya hanya minum seperlima vodka. Mereka minum seperti itu, dan mereka bangun pada 6 pagi, segar. Saya ingat kali pertama saya pergi dengan Luann, kami pergi ke St. Barts, dan semua orang minum seperti gila. Keesokan harinya saya bangun, bermata seperti saya mempunyai sebotol vodka untuk diri saya, dan Luann kembali dari joging, dan dia mempunyai sebotol vodka.

Apa rutin kecantikan anda?

Saya tidak pernah, seperti 40 tahun, pernah pergi tidur dengan solek saya. Saya tidak peduli jika saya pulang ke rumah pada 4 pagi. Saya mengambil solekan saya. Itu adalah perkara kecantikan No 1, untuk mencuci wajah anda pada waktu malam. Sekarang, saya mencuci muka saya, saya melakukan pengelupasan, saya melakukan serum, serum vitamin C; Saya besar ke topeng muka dan semua itu. Saya percaya kecantikan itu bermula malam sebelumnya. Dan apabila anda bangun pada waktu pagi, kulit saya kelihatan lebih baik pada waktu pagi tanpa sebarang solek. La Prairie mempunyai pelembab asas ini, yang saya cintai, dan bahagian atasnya adalah penyembur yang tidak dapat dibersihkan, yang menakjubkan. Saya ke La Prairie. Saya baru-baru ini mendapati kompak yang mempunyai krim mata bercampur dengan penyapu. Ia sangat menenangkan di bawah mata anda, dan ia memberi anda sedikit kecerahan, Dan bahagian lain padat adalah balm bibir halus dengan sedikit warna. Dan kemudian ia datang dengan padat lain dengan kemerahan krim pic.

La Prairie Skin Caviar Concealer Foundation, $ 185, Amazon

la praire concealer foundation
Amazon

Real Housewives New York melawat Megyn Kelly HARI INI

April.04.201808:49

Adakah terdapat lagu yang mengepam anda pada waktu pagi?

Pagi ini saya mendengar Taylor Swift. Saya sukakannya. Ia adalah poppy. Saya bangun pukul 6 pagi untuk melakukan media awal, jadi saya memerlukan sesuatu yang poppy. Biasanya saya akan mendengar sesuatu seperti radio Eagles, radio Elton John, perkara semacam itu. Saya seorang gadis berusia 70-an. Oh, dan Justin Bieber. Saya suka Justin Bieber.

Apa kegemaran anda dan bahagian paling tidak suka dalam rutin pagi anda?

Nah, bahagian paling tidak saya suka tidur selepas tidur pagi. Dan bahagian kegemaran saya pagi adalah tidur pagi saya. Ia sangat bagus untuk meluncur ke hari itu. Anda bangun, anda tidak dapat tidur dan anda hanya tidur selama sejam. Saya sangat mengesyorkannya; begitu baik.