Bintang Melissa McCarthy yang menyakitkan – dan lucu – iklan Super Bowl untuk Kia

Melissa McCarthy adalah wira yang kita perlukan sekarang … walaupun itu bermakna banyak kesakitan dan penderitaan untuknya.

Cuma tonton bintang “Ghostbusters” dalam tindakan ini dalam iklan Super Bowl untuk Kia Niro. Dia menerima panggilan telefon meminta beliau untuk menyelamatkan ikan paus. Tiada masalah, kata McCarthy: “Saya suka ikan paus!”

Tonton komersial Super Bowl Kia yang dibintangi oleh Melissa McCarthy

Feb.01.201701:22

Sekali dia keluar di lautan, dia belajar ikan paus tidak menyukai punggungnya – pastinya bukan orang yang mendarat di atas kapal terbangnya, menghantarnya langsung ke tepi kapal. Aduh!

BERKAITAN: Iklan Super Bowl Budweiser menyoroti perjalanan imigran pengasas

McCarthy juga dipanggil untuk menyelamatkan pokok-pokok, menyelamatkan tong ais, dan menyelamatkan badak, dan dengan setiap misi dia tidak dapat menyelamatkan diri dari bencana.

Melissa McCarthy in Kia Super Bowl ad
Jangan lihat di belakang awak, Melissa.KIA

“Sukar untuk menjadi eko-pejuang, tetapi mudah untuk memandu seperti satu,” kata voiceover menerangkan dalam komersil, yang dicipta oleh agensi David & Goliath.

Hakikat bahawa Kia memilih McCarthy, yang Salon yang digelar “wajah humor cetek baru” pada 2013, mengejutkan kita tidak sedikit. Dengan mata yang luas dan ekspresi yang dibesar-besarkan (ditambah dengan keinginan untuk melakukan apa sahaja untuk mendapatkan jenaka), dia sentiasa mempunyai kita dalam jahitan.

Kami telah melihatnya di “Saturday Night Live” benar-benar masuk ke dalam ranchannya, memancarkan secara mendadak melalui pertempuran sync bibir pada “The Tonight Show” dan sudah tentu hanya menjadi Sookie yang sering canggung pada “Gilmore Girls.”

BERKAITAN: Encik Bersih turun dan kotor dalam iklan Super Bowl baru yang seksi

Dan mata bonus kepada Kia untuk menggunakan Bonnie Tyler melanda “Holding Out for a Hero” untuk iklan tersebut.

Sneak peek: Budweiser Super Bowl komersial meraikan impian Amerika

31 Januari 201201:18

Ikut Shane Lou di Twitter.