Bintang ‘Hogan’s Heroes’ Cynthia Lynn meninggal pada usia 76 tahun

Cynthia Lynn on
Cynthia Lynn mengenai “Heroes Hogan.”Hari ini

Cynthia Lynn, yang muncul pada musim pertama sebagai “Hogan’s Heroes” sebagai setiausaha Kolonel Klink, Fraulein Helga, meninggal dunia di Los Angeles, anak perempuannya, Lisa Brando mengesahkan HARI INI dalam e-mel. Dia berusia 76 tahun. 

Brando menulis bahawa ibunya meninggal dunia akibat “banyak kegagalan organ dan hepatitis” di dalam e-mel, dan menambah, “Ini berlaku secara tiba-tiba dan tanpa diduga.”

“Ibu cantik saya – Cynthia Lynn hanya menjadi malaikat di syurga RIP Mommy!” Brando disiarkan di Facebook Isnin petang. Beliau berkata keluarga dan orang tersayang “membanjiri” bilik hospital.

Lynn muncul dalam 22 episod siri ini, yang berlari dari 1965-71. Dia juga muncul di rancangan TV lain seperti “Misi: Mustahil,” “Pasangan Ganjil” dan “The Six Million Dollar Man.” 

Lisa Brando dilahirkan dari hubungan antara Lynn dan pelakon Marlon Brando, walaupun Lisa tidak tampil ke hadapan tentang ayahnya sehingga selepas kematiannya 2004. Beberapa laporan menunjukkan bahawa Lynn dan Brando pada asalnya bertemu ketika membuat “Kisah Tidur” pada tahun 1964, tetapi Lisa Brando memberitahu HARI INI mereka pada mulanya bertemu ketika dia berehat sejak membuat “Mutiny on the Bounty”. “Mereka bertemu dan mengandung saya sebelum mereka (” Kisah Tidur “),” tulisnya.

“Melarikan diri ke Kebebasan: Sebuah Autobiografi Cynthia Lynn,” ditulis dengan pelakon Edward Ansara, dikeluarkan pada tahun 2002; Brando berkata dia sedang “dalam proses menulis semula” buku itu dengan maklumat baru mengenai ibunya. Butiran buku kelahiran Lynn di Riga, Latvia pada tahun 1937 dan akhirnya berpindah ke A.S. selepas Perang Dunia II. Buku itu juga merujuk kepada hubungannya dengan bintang “Heroes” Bob Crane, hubungan yang diterokai dalam filem “Auto Focus” pada tahun 2002. 

Dia terakhir bertindak pada tahun 1975.

Brando sedang mengutip dana melalui Indiegogo.com untuk peringatan yang akan diadakan di Tanah Perkuburan Lawn Forest di California, kerana seperti yang dia tulis, “dia hanya tinggal di pemeriksaan Keselamatan Sosial kecilnya” dan “tidak mempunyai apa-apa wang.”