Bintang Fakta Kehidupan Nancy McKeon menyertai ‘Dancing with the Stars’!

Nancy McKeon mula mendapat perhatian pada 1980-an sebagai tomboy sekolah berasrama penuh pada “Fakta Kehidupan,” tetapi dia akan menukar imej vintaj ekor kuda dan motosikalnya untuk musim glamour-dan glitz-filled fun.

Pelakon berusia 52 tahun itu adalah selebriti pertama yang secara rasmi diumumkan untuk musim yang akan datang iaitu “Dancing with the Stars.”

Ya, ketika ballroom bash kembali musim gugur ini untuk ke-27, wanita di belakang Tootie dan Natalie’s pal dan Blair’s frenemy, Jo, akan bersaing untuk trofi Mirrorball yang didambakan.

Nancy McKeon sebagai Jo Polniaczek pada musim kedua “Fakta Kehidupan”NBC

Dan kita juga tahu rakan kongsi pro yang akan waltz di sebelahnya.

Pada hari Rabu, pertunjukan itu mencatatkan gambar McKeon di sebelah lelaki yang akan menunjukkan kepadanya tali – dan foxtrot dan cha-cha, juga – dua kali “Menari” juara Val Chmerkovskiy.

Walaupun McKeon masih sibuk pada skrin kecil dengan sitkom, drama, episod satu kali, filem perdana dan lebih banyak tahun, dia mungkin akan sentiasa disayangi selama “Fakta Kehidupan” hari.

The sitcom yang datang dari zaman itu bekerjasama dengan McKeon dengan bintang-bintang muda yang semakin meningkat pada hari itu, termasuk Kim Fields, Mindy Cohn, Lisa Whelchel dan George Clooney.

Dan, tentu saja, ia membolehkannya bekerja dengan pemain veteran stage dan layar Charlotte Rae.

Pelakon “Fakta Kehidupan” (mengikut arah jam): Nancy McKeon (Jo), Mindy Cohn (Natalie), Charlotte Rae (Puan Garrett), Lisa Whelchel (Blair) dan Kim Fields (Tootie)NBC melalui Getty Images

Rae, yang meninggal pada usia 92 tahun awal tahun ini, hanya dikenali sebagai Puan Garrett, tetapi kepada Jo, yang berkongsi hubungan istimewa dengan ibu rumah, dia selalu “Puan G.”

Charlotte Rae, ikon komedi dari ‘Fakta Kehidupan’ dan ‘Strok Diff’rent,’ mati pada 92

Ogos.06.201803:13

Walaupun masa “Fakta Kehidupan” McKeon pasti akan berkongsi perhatian dengannya semasa pertandingan ballroom – sekurang-kurangnya untuk minggu tema “tahun kegemaran” kilas balik – dia pasti akan keluar dan memamerkan sisi baru dirinya juga, sama seperti bintang-bintang hoofer lain yang akan menyertai dia … siapa yang mereka mungkin.

Musim baru “Dancing with the Stars” bermula 24 September di ABC.