Bintang ‘Bintang Lima’ Lacey Chabert merosot untuk Maxim

GAMBAR: Lacey Chabert
Lacey Chabert menyerang pose seksi di sampul Maxim.Hari ini

Peminat “Parti Lima”, anda masih di sana, betul? 

Lacey Chabert, yang memainkan Claudia Salinger pada drama dewasa muda 1990-an, muncul di sampul majalah Maxim pada November – dan dia datang jauh dari hari-hari remaja.

Chabert, yang baru bertukar 31 minggu lalu, menimbulkan penutup pada bra putih, seluar pendek dan kardigan, dan di dalam majalah itu dalam set bra dan panty yang sepadan. 

Salah satu daripada bintang-bintang bersama “Parti Lima” Chabert itu sudah tentu Jennifer Love Hewitt, dan peminat-peminatnya cepat melihat persamaan antara dua rakan sekerja. Ia adalah gambaran yang telah dinyatakan sebelum ini. 

Selepas “Parti Lima,” dia mungkin paling terkenal kerana bermain Gretchen dalam “Girls Mean Girls” pada tahun 2004 – Gretchen adalah orang yang terus mencuba membuat “catch”. Tetapi jangan tanya dia sekiranya dia masih berbuat demikian.

“Sekiranya anda pernah bernasib baik untuk bertemu Lacey Chabert dengan senyuman manis, jangan tanya jika dia memainkan biola seperti Claudia, anak yatim tween yang dia digambarkan pada ‘Parti Lima,’ atau dia masih cuba membuat ‘ ‘berlaku seperti Gretchen, hottie sekolah menengah yang dimainkannya dalam’ Mean Girls, ‘”kata Maxim. “Fakta, dia dibombardir dengan soalan-soalan ini kira-kira satu juta kali sehari. (Terima kasih, Twitter!)”

Chabert hanya berusia 12 ketika dia mula bermain Claudia pada “Parti Lima,” dan berusia 18 tahun ketika pameran Golden Globe yang memenangi berakhir pada tahun 2000.

Pelakon itu menulis tweet dari salah satu foto dalaman, tetapi memberi amaran kepada peminat mereka akan membeli majalah ini untuk lebih.

Dia tidak baru untuk merangkumi Maxim, setelah menghidupkan semula pada tahun 2007.