‘Big Bang Theory’s’ Johnny Galecki membuka hubungan rahsia dengan Kaley Cuoco

Johnny Galecki bukan lelaki cium dan berkata: Telah tiga tahun sejak perpecahannya dengan “Big Bang Theory” bersama bintang Kaley Cuoco, dan dia baru sahaja membuka hubungan rahsia mereka.

Berita baiknya adalah mereka tetap rapat. “Kami kawan-kawan yang sayang, masih,” pelakon berusia 38 tahun itu memberitahu CBS Watch! majalah dalam isu barunya. “Dia bukan bekas, dia adalah sebahagian daripada hidup saya.”

Tetapi sebab hubungan ini belum dibicarakan lagi secara terbuka adalah bahawa kedua-duanya menyimpannya secara rahsia ketika ia berlaku untuk alasan profesional.

“Saya tidak suka bercakap mengenainya, dan bukan kerana saya cuba untuk menjadi enigmatic, saya hanya bimbang ia akan bertentangan dengan penerimaan rakyat (” BBT “) Leonard dan Penny …. Saya mendapat rasa ingin tahu, tetapi saya tidak mahu mengalih perhatian dari cerita itu. “

Kedua-duanya telah muncul bersama-sama di komedi CBS yang melanda sejak 2007, dan pada tahun 2010 Cuoco memberitahu CBS Watch bahawa mereka telah bertarikh untuk “hampir dua tahun.”

“Ia adalah sebahagian besar hidup saya dan tiada siapa yang tahu mengenainya,” katanya. “Ia hubungan yang baik, tetapi kami tidak pernah bercakap mengenai perkara itu dan tidak pernah pergi ke mana-mana bersama.”

Pelakon yang kini berusia 27 tahun itu bersetuju dengan Galecki pada masa itu mereka harus berada di QT untuk membantu persembahan. Pasangan itu “sangat melindungi diri kita dan persembahannya, dan kita tidak mahu apa-apa untuk merosakkannya,” katanya.

Tetapi itu kerahsiaan yang menyumbang kepada pemisahan mereka. “Semua orang selalu bertanya, dan kami menafikan-menafikan,” katanya. “Dan saya suka, ‘Mengapa saya menafikan orang yang saya sayangi?'”

Para bintang bersama dapat pergi dan tetap berteman, dengan saling menjanjikan bahawa mereka akan tetap profesional jika perpisahan berlaku. “Saya bernasib baik kerana ia berakhir bersama dan kami tidak membenci satu sama lain,” kata Cuoco. “Kami mengelakkan peluru yang besar. Mengelakkan perang.”

Dan, mereka telah berpindah. Cuoco kini bertanding dengan pemain tenis Ryan Sweeting. Galecki, yang bekas teman wanita dan “Roseanne” bersama bintang Sara Gilbert membuat tajuk-tajuk utama pada bulan September dengan mengatakan hubungan mereka membantu dia menyedari bahawa dia adalah seorang lesbian, kini kini menjadi pelakon Kelli Garner.

Loading...