Beyonce mengejutkan pelanggan Wal-Mart dengan membayar hadiah percutian

Menyelamatkan ping percutian anda sehingga minit terakhir boleh mendapat faedah, terutamanya jika Beyonce berada di kedai. Penyanyi itu melawat Wal-Mart di Tewksbury, Mass., Pada hari Jumaat dan membuat 750 pers yang sangat gembira sambil mengucapkan “Merry, merry Christmas.”

Beyonce mengambil tab untuk pers Walmart

Dis.23.201300:40

Seperti yang dilaporkan di Lowell Sun, Bey telah mempromosikan album bertajuk dirinya yang baru, yang dibebaskan pada 13 Disember di iTunes tanpa sebarang pertunjukan terdahulu. Pembebasan ini menjadi jualan terpantas sepanjang masa di laman web digital, tetapi menyebabkan Target dan Amazon memutuskan untuk tidak menyimpan album.

Wal-Mart, bagaimanapun, tidak membawa album itu – yang diperhatikan oleh Beyoncé semasa lawatannya baru-baru ini – dan dia mahu memastikan dia memberikan rantai yang besar pada masa yang tepat untuk cuti. Semasa perjalanan pingnya, penyanyi itu berjalan di sekitar kedai yang mendorong kereta ping dan memilih beberapa barang untuk dibeli. 

Kemudian, semasa berdiri keluar, dia mengambil “mikrofon” (sebenarnya interkom kedai) dan mengumumkan, “Setiap orang di kedai sekarang, $ 50 pertama hadiah percutian anda berada pada saya. Merry, meriah Krismas dari Beyonce.”

Beberapa pers di kedai sementara superstar itu ada fikiran bersama dan foto lawatan di Twitter.

Setelah menurunkan $ 37,500 yang sejuk untuk membuat beberapa ratus pelanggan sangat gembira dan bersyukur, superstar kemudian menuju ke pamerannya di TD Garden Boston malam itu. Selamat bercuti, sememangnya.