Beyonce ditarik keluar oleh peminat semasa konsert Brazil

Beyoncé mempunyai panggilan rapat dengan peminat semasa persembahan secara langsung, tetapi kali ini konsert, bukan perkakas, merangkul penyanyi.

Di Sao Paulo, Brazil, pada hari Ahad, Beyoncé melakukan “Tidak dapat digantikan” ketika dia menjenguk untuk mendekati orang di barisan depan. Seorang lelaki tanpa baju kemudian dilihat pada video yang menjangkau, melemparkan kedua tangan ke arah Beyoncé dan menariknya ke keramaian. Kakitangan keselamatan dengan cepat menerkam dan Bey kembali ke kakinya dan menyanyi dalam beberapa saat.

Selepas lagu itu berakhir, Beyoncé membuat satu titik untuk memastikan peminat yang terlalu keras itu sendiri tidak terlalu teruk oleh keselamatan atau penggemar lain. Dia mengulurkan tangan untuk menggoncang tangan lelaki itu dan bertanya kepadanya apa namanya sebagai peminat menjerit, “Saya sayangkan awak!”

Laman web Brazil Terra mencatatkan GIF dari pengalaman sengit dramatik dari sudut yang lebih dekat. Beyoncé jelas kelihatan terkejut di wajahnya ketika dia tersenyum di atas panggung.

Ia bukan kali pertama yang menakutkan untuk Beyoncé pada pesta dunia Puan Carter Show. Di Montreal pada bulan Julai, Beyoncé terus menyanyi selepas dia mendapat rambut panjang yang ditangkap dalam kipas panggung. Dan di Copenhagen pada bulan Mei, juga ketika melakukan “Tidak dapat digantikan,” seorang penggemar menjangkau dan memukul penyanyi itu di belakangnya.