‘Beverly Hills, 90210’ reuni? Jennie Garth menganggapnya pada HARI INI

Peminat yang lama melihat geng lama dari “Beverly Hills, 90210” hang out di Peach Pit lagi masih ada alasan untuk berharap!

Pasti, drama remaja yang melanda itu telah berlepas dari udara 17 tahun yang lalu, tetapi menurut satu graduan West Beverly, perjumpaan kebangkitan semula tidak keluar dari soalan.

Jennie Garth: ‘Saya tidak akan bertentangan’ ke reuni ‘Beverly Hills, 90210’

Jul.24.201704:50

Jennie Garth, yang memainkan Kelly Taylor dalam siri ini, melawat HARI INI pagi Isnin dan memberitahu superfannya sendiri – Jenna Bush Hager sendiri – bahawa “selalu ada peluang.”

Lagipun, ada peluang lain di luar “Beverly Hills” pada masa lalu, dan dia telah mengambilnya.

Wataknya mula bercucuk sebentar untuk berkhidmat di pameran spinoff “Melrose Place” kembali pada tahun 90-an, sebelum kembali ke kod zipnya yang lama untuk siri sekuel “90210” pada tahun 2008.

Dan waktunya boleh masak untuk kembali.

BEVERLY HILLS 90210 cast
Pelakon “Beverly Hills” 90210. “Alamy

“Semua orang mahu melihatnya sekarang,” katanya. “Saya suka reuni, jadi saya tidak akan menentangnya.”

Dan dia bukan satu-satunya di atas idea itu!

Luke Perry, yang memainkan semula Kelly, sekali lagi menarik minat Dylan McKay, memberitahu HARI INI dia sudah bersedia juga.

Luke Perry: Siri baru Archie ‘Riverdale’ adalah seperti ‘90210’ pada steroid

17.20.201704:27

“Kami telah membincangkannya baru-baru ini,” kata Perry semasa perhentian Januari hingga Studio 1A. “Saya sangat berminat untuk melakukannya kali ini.”

Tetapi sehingga ia sebenarnya berlaku, Garth mempunyai pelan sandarannya sendiri.

“Saya mempunyai perjumpaan sendiri sepanjang masa dengan Tori (Ejaan),” katanya mengenai bekas bintangnya itu. “Dia dan saya adalah kawan yang sangat rapat, kami sedang mengadakan persembahan bersama sekarang, membangun sesuatu.”

Peminat hanya perlu menunggu dan melihat apa yang ternyata.