Bette Midler pergi ke ” Air Terjun ‘dengan penutupan TLC

T-Boz! Kiri-Mata! Chilli! Bette! Siapa yang tidak suka TLC? Tunggu … Bette? Itu betul. Penyanyi legenda Bette Midler membawa versi “CrazySexyCool” dengan penutup baru pada awal ’90an melanda “Air Terjun.”

Lagu ini akan menjadi album diva 68 tahun yang akan datang iaitu “It’s the Girls,” yang mempunyai 15 lagu di mana Midler melakukan klasik oleh kumpulan wanita.

“Sudah lama saya jatuh cinta dengan suara yang harmoni,” kata Midler dalam kenyataan akhbar, menurut The Advocate. “Secara khususnya, suara suara wanita menyanyi bersama-sama. Terdapat begitu banyak kumpulan gadis yang hebat pada masa itu, saya masih mendengar dengan suka seperti yang pernah saya lakukan. Rekod ini adalah percubaan kecil untuk menghormati mereka kerana semua kegembiraan yang mereka bawa kepada saya dan dunia. “

Video untuk lagu di YouTube adalah semata-mata trek audio, jadi kami tidak dapat melihat jika Midler, bersama-sama dengan vokalnya, juga boleh memadankan langkah berjalan kaki dari TLC Tionne Watkins, Lisa Lopes dan Rozonda Thomas.

Lagu Midler adalah jiwa yang lebih lancar daripada harmoni hip-hop. Bahagian rap asalnya hanya akan mendapat gulung besar Mata Kiri jika penyanyi “Angin Di Bawah Saya Wings” pergi ke sana, jadi dia tidak.

Jangan pergi chasin ‘baru lagi. Album baru Midler adalah 4 Nov.

Ikuti Kurt Schlosser di Google+