Bekas panggilan penagih seks Lindsay dalam wawancara ceritanya

Bekas teman lelaki Lindsay Lohan, Riley Giles, yang ditemui semasa dia di pusat pemulihan Cirque Lodge di Utah, kini bercakap tentang tabloid British mengenai kehidupan peribadi Lindsay.

Dalam wawancara baru dengan Berita Dunia Britain, Giles mengatakan bahawa Lohan adalah penagih seks dan dia masuk ke gambaran yang agak grafik tentang apa yang mereka lakukan bersama dan menceritakan tentang apa yang kelihatannya tanpa pakaian.

Giles menegaskan kepada tabloid bahawa Lohan “berhenti coke & terjebak pada hubungan seks dengan saya.” Dia juga menggambarkan percutian kabin gunung di mana kedua-duanya pergi melarikan diri dari rehab bersama-sama. Beliau berkata mereka mengunci pintu, merobek pakaian mereka dan pergi ke sana “seperti arnab.”

Temubual Giles dilaporkan datang dengan tag harga yang tinggi.

Berita dari dunia yang mengatakan bahawa “aktres liar anak itu menginginkan malam-malam marathon nafsu apabila dia memecah urusan cinta mautnya dengan minuman dan kokain.”

Giles terus memetik kepada mereka bahawa, “Lindsay sudah pasti nymphomaniac. Dia liar di atas katil. Kami akan melakukan hubungan seks beberapa kali dalam sehari dan kemudian pergi ke sana sepanjang malam … Kami pernah melakukannya empat kali berturut-turut. Itu gila. Lindsay tidak sihat. Dia akan menuntut seks sekali lagi. Kami akan pergi berjam-jam. Dia akan memakan kebanyakan orang. “

Lebih banyak sebut harga daripada Riley ke News of the World termasuk:

“Jika anda mempunyai personaliti ketagihan seperti Lindsay, anda memerlukannya untuk menggantikan paras yang anda dapatkan dari mengambil dadah sepanjang masa. Seks menjadi bahagian penting pemulihannya.

“Dan kami tidak dapat tidur dari hari ke hari. (Kabin) adalah tempat yang sempurna – memusnahkan kebakaran dengan pemandangan menakjubkan di resort ski Sundance.

“Lindsay begitu panas. Dia mempunyai badan yang hebat. Bahagian belakangnya adalah hebat, sempurna, semua berisi dan bulat.

“Dia mempunyai lengkungan yang hebat tetapi perutnya bagus dan rata dan kencang. Kami tidak dapat saling mencukupi.

“Lindsay akan memberitahu saya dia mencintai saya dan saya akan mengatakan itu kepadanya, juga … Dan saya tidak mengatakan itu kepada banyak gadis.

“Dia memberitahu saya dia hanya mempunyai tiga teman lelaki yang serius – dan saya salah seorang daripada mereka. Kami juga merancang untuk mendapatkan rumah dan tinggal bersama di sini di Utah. Kami bersama-sama setiap hari selama sebulan dan selepas itu saya dapat memberitahu dia benar-benar mencintai saya dengan cara dia menangis dan menangis apabila kita terpaksa mengucapkan selamat tinggal di lapangan terbang.

“Saya bimbang kerana mesti sangat sukar untuk mengekalkan pemulihan anda … Saya tidak dapat melakukannya. Lindsay mempunyai keperibadian yang sangat ketagihan. “

Giles juga mendakwa Berita Dunia bahawa Lohan mempunyai pengalaman mendekati kematian yang mengerikan, yang masih menghantuinya hingga ke hari ini.

“Dia berada di sebuah hotel di London dan telah berpesta sepanjang malam dan mengambil dadah. Kembali ke dalam biliknya, dia menurunkan beban anti-depresan Xanax dan alkohol untuk melahirkannya. Dia mula mandi, memanjat masuk dan sebelum dia tahu ia akan dibuang.

“Ketika mandi meluap, dia benar-benar tidak sedarkan diri dan hanya kerana pembantunya berlari dan menyelamatkannya sehingga dia tidak tenggelam. Lindsay berkata itu adalah panggilan bangun yang menakutkan dan menunjukkan betapa dekatnya dia kehilangan nyawanya melalui dadah. “